Kombuispraat reunie op de Zaandam 01 oktober 2016

Alle reünies op een rijtje.
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door v+d »

Dames en heren opstappers voor de Zaandam graag even uw aandacht voor het volgende:

- De Zaandam ligt op 1 oktober vanaf 11 uur 30 gereed aan de Loswal (Steigerweg) te IJmuiden, u kunt dan via de loopplank aan boord.

- Aan de steigerweg is op zaterdag voldoende parkeergelegenheid.

- Om precies 12 uur 00 vertrekt de Zaandam, dus zorg er voor tijdig aan boord te zijn. Kunt u door bijzondere problemen niet tijdig aan boord zijn maar is wel precies aangeven wanneer u aan komt, bel dan 0653933695 (v+d). De groep en de gezagvoerder beslissen dan of we op u kunnen/willen wachten.

- Wij gaan vier uur varen, dus om ongeveer 16 uur kunnen we terug zijn in IJmuiden.

- de lunch bestaat uit broodjes en soep.

- aan het einde van de tocht wordt een Groningse rijsttafel geserveerd.

- Voor de lunch en maaltijd moet u aan mij, per persoon, euro 20,00 afdragen bij het aan boord gaan en graag gepast.

- voor vloeibare versnaperingen moet u per glas 1,00 euro afdragen aan de barkeeper.

- Als iemand het hieuwlijn gooien wil organiseren, dan kan dat plaats vinden op de wal na aankomst te IJmuiden.

Vragen of aan/opmerkingen stuur mij een PB of bel. Wie in IJmuiden wil overnachten moet dit zelf organiseren.

Aanmelden kan nog, er zijn nog plaatsen vrij. In verband met organiseren van proviand sluit de aanmelding 22 september 24 uur 00.
Meldt u zich later aan, dan is niet zeker dat de tafel voor u gedekt is.

Tot ziens op de Zaandam op 1 oktober.

A H.Hagels
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 dec 2015 23:51

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door A H.Hagels »

Hallo Jos Komen,

Hierbij wil ik mij ook graag opgeven voor zaterdag 1 oktober. alleen onder
voorbehoud dat ik niet in het ziekenhuis lig.

Vr Gr Gerrit H Hagels
Geep
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 apr 2012 18:49

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door Geep »

Goeden avond u allen, steigerweg bekend plekkie.
Dat worden heel wat slapeloze nachten.
Ik begin alvast met vasten!
vrgr. Geep, geen donor.
aegis R.I.P.

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door aegis R.I.P. »

Hallo Jos,

Wil je mij op de monsterlijst zetten bij het scheiden van de markt.

Ik heb zolang gewacht omdat mijn vrouw enige weken geleden is geopereerd maar het gaat nu helemaal de goede kant op. :-D :-D :!:

Mijn zoon gaat ook mee dus 2 man op de Lijst.

Tot ziens op 1 oktober ! groet Feike Cammenga.
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door v+d »

WIE MEE WIL MET DE ZAANDAM kan zich nu nog melden, hier of met een pb aan Jos of bij mij.
De weersverwachting voor 1 oktober is nu nog niet zo goed maar je moet niet alles geloven :wink:
We zijn allemaal wel eens vaker in IJmuiden aangekomen met windkracht 4 toch :)
Jos Komen (R.I.P)

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Gelukkig kloppen die lange termijn weersverwachtingen nooit. :-D
Het wordt 1 oktober droog met af en toe zon, dus mooie wolkenluchies en 17 graden! :wink:
Wind ZW 3/4.
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door v+d »

Zaterdag wordt prachtig weer verwacht(een tien volgens de krant van wakker Nederland :wink: ), wel een stevige briesje dus een trui of jas mee is een goed idee.
Ik ging net met de bosmaaier door een wespennest, die krengen zaten in een hol onder de grond. Ze kunnen sneller vliegen als dat ik kan lopen op de klompen. Enfin, de bulten trekken al weer weg dus kennelijk kan ik er goed tegen :) .
Wij hebben dringend regen nodig, we drogen uit hier op het zand maar maandag is vroeg genoeg :)
Jos Komen (R.I.P)

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Naast een trui hebben we ook een regenjack nodig, maar dat hoort er nu eenmaal bij in oktober. :wink:
Maar dankzij de vrijwilligers van de Zaandam is dit allemaal mogelijk.
Prachtig toch, dat zoiets voor ons geregeld wordt? :-D
En niet te vergeten de anonieme sponsor die de brandstof betaalt en het mede mogelijk maakt om voor een zacht zeeprijsje van deze dag te kunnen genieten. :-D
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door rspeur »

Voor een euro heb je een poncho bij een ramsjtoko....
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door v+d »

René, er wordt al dagen regen voorspeld, hier is het echt bewolkt maar er komt tot op heden geen druppel uit.
Vergeet je hoedje niet!


Plaats reactie