Honden

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Honden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Mabeltje, 2 maanden oud, schuldbewust kijkend in de vensterbank.
Waarom mogen die katten hier wel zitten en ik niet?? :)
mabel160309 002.JPG
mabel160309 002.JPG (534.52 KiB) 7175 keer bekeken

Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10559
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Honden

Bericht door jdbvos »

Mabel wordt steeds beroemder.....
Bijlagen
lab_n.jpg
lab_n.jpg (48.64 KiB) 7046 keer bekeken
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10559
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Honden

Bericht door jdbvos »

Sommige vrienden lopen op vier voeten, omdat ze anders hun grote hart niet kunnen dragen....
Bijlagen
WP_20160923_10_19_13_Pro.jpg
WP_20160923_10_19_13_Pro.jpg (575.89 KiB) 6966 keer bekeken
Oost, west...ook best
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Honden

Bericht door Bertus. »

Wie weet waar de hond is???
Hondweg.jpg
Vr.gr. Bertus.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Honden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hulphond Djack volledig van slag door knallende rotjes

het artikel is HIER te lezen.

Gelukkig is Mabel geen hulphond, maar ze is ook al een tijdje volledig van de leg. :(
Gezellig een rondje lopen is er niet meer bij, bij het minst of geringst (een autoportier die dichtslaat) slaat ze meteen op tilt en worden we meteen richting huis getrokken.
En toch wonen we nu in een vrij rustige omgeving vergeleken met het plein in Heemskerk.
We hebben op advies van de dierenarts rustgevende druppeltjes en een speciale halsband die voor de broodnodige rust moet zorgen, maar het is nu een kwestie van hopen dat het even rustig blijft wanneer een van ons met haar uitgaat voor poepje en plasje en haar uitbundig belonen wanneer dit weer gelukt is.
En het is pas 2 december.... :(
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10559
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Honden

Bericht door jdbvos »

Voor wie dit kan hier ontvangen... Wat honden echt denken...
Oost, west...ook best
Jos Komen (R.I.P)

Re: Honden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Vanmorgen was het gelukkig rustig en kon ze lekker in het park rondscharrelen. :wink:
Mabel-1.JPG
Mabel-1.JPG (768.44 KiB) 6560 keer bekeken
Mabel-2.JPG
Mabel-2.JPG (482.3 KiB) 6560 keer bekeken
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10559
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Honden

Bericht door jdbvos »

...laat ik vanmiddag de honden even (los) lopen in het bos, zien we (honden & ik) in de verte een vrouw aankomen met eveneens een hond: een Welsh Terrier....
Onze smous zet het dan meteen enthousiast op een lopen om met die hond kennis te maken en te spelen...zo zit dat beest nou eenmaal inelkaar....
De Westie is niet zo enthousiast: die wacht in eerste instantie een beetje af, en liep gewoon met mij door....
Afijn, ik kom langzaam aan binnen gehoorafstand, en roept ze me toe "Wát een leuk beeeest ! Wat is het er voor eentje ?"
Ik was intussen op spraakafstand en antwoordde haar "...een hond..."
De terrier ging aan de lijn en hooghartig liep de beledigde majesteit door.... :lol:
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: Honden

Bericht door b-bootsman »

Hallo Heren.

We hebben hier alweer drie dagen last van vuurwerk voor Luca is het een,
vervelende periode en voor ons ook, de tijd dat het afgestoken mag worden
helpt niet veel, politie heb ik nog niet gezien hier in de omgeving afijn morgen,
zal het wel weer wat rustiger zijn.
Iedereen een prettige jaarwisseling ook voor de viervoeters.

Groet Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Honden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Vanmorgen heb ik Mabel nog even kunnen uitlaten en nu maar hopen dat het vanavond even iets minder wordt.
Ze zijn hier al een week bezig, gelukkig wonen we nu niet meer direct aan de straat. :wink:
Mabel heeft de hele grabbelbak aan speeltjes al leeggehaald en bij een extra harde knal pakt ze een speeltje waar ze zelf heel hard mee kan piepen, gelukkig duikt ze niet meer uren onder een bed.
Om 24 uur houden we de gordijnen dus maar dicht en zetten zelf luide muziek op, misschien dat het iets helpt....
Vorig jaar hebben we haar naar een pension gebracht waar het zogenaamd goed geregeld was voor de honden, maar sinds ze daar geweest is schrikt ze van ieder knalletje of ongewoon geluid.
Hier kan ze in huis tenminste nog rondrennen met haar eigen piepertje en zijn wij erbij, dat scheelt toch een slok op een borrel.
Nu nog hopen dat ze vanavond buiten nog een poepje en plasje kan doen, vlak bij de voordeur kan dit tussen de struikjes.
Maar toch iedereen een gezellige jaarwisseling toegewenst. :-D


Plaats reactie