Truckin' USA

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Knisten
Berichten: 455
Lid geworden op: 24 mar 2005 15:57
Locatie: Abbeville, LA, USA

Re: Truckin' USA

Bericht door Knisten »

Nee Bob, dat laatste is zeker niet de bedoeling en het werkt ook niet. Gewoon een tikkie tegen de cruise-control en je gaat ietsje langzamer heuvel-op. Tijdwinst is door duwen echt niet te krijgen. Trouwens, tail-gating (bumper-kleven) is levensgevaarlijk want ondanks super remmen is het nog maar de vraag of je op tijd stilstaat. "Met elkaar en voor elkaar" is mijn devies. Prettig weekend !
Old sailors never die, they just fade (or drive) away...
73 Knisten

Jos Komen (R.I.P)

Re: Truckin' USA

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Gebruikersavatar
Knisten
Berichten: 455
Lid geworden op: 24 mar 2005 15:57
Locatie: Abbeville, LA, USA

Re: Truckin' USA

Bericht door Knisten »

@ Jos,

Bedankt voor de link. Met tamelijk gemengde gevoelens bekeken. Als het bedienen van de luchthoorn een signaal is dat er een begin gemaakt gaat worden voor de-regulering van de industrie ben ik er voor. Teveel vaak onzinnige regeltjes. Die zijn misschien goed voor de -driverless- truck in het tweede deel. 'k Moet het nog zien of alles zo gesmeerd loopt als in de video zo rooskleurig wordt voorgesteld. Vraag me dan tevens af hoe het zit met de gage van de chauffeur. Zou je dan alleen betaald worden wanneer je daadwerkelijk met je vak bezig bent ? Ik denk dat de één of andere slimme ondernemer daar ook wel een voor hem gunstige draai aan zal geven. Enfin, 't zal nog wel een pikheetje duren ... We zien wel. Fijn weekend!

Met vriendelijke groeten,
Dirk
Old sailors never die, they just fade (or drive) away...
73 Knisten
Gebruikersavatar
Knisten
Berichten: 455
Lid geworden op: 24 mar 2005 15:57
Locatie: Abbeville, LA, USA

Re: Truckin' USA

Bericht door Knisten »

Quick update. Gisteren weer eens onder het mes geweest. De chirurg heeft nu van vier vingers de zenuwen en de pezen opgerekt, en m'n duim met rust gelaten in een drie-en-een-half uur durende operatie. Daarna het hele zwikkie ingepakt. Was klaar voor een vijftien ronden bokswedstrijd met Mike Tyson en 't voelde later, nadat de verdoving was uitgewerkt, ook zo. Verloren uiteraard, ondanks mijn -vermaarde- linkse hoek. Gelukkig heb ik m'n o(o)r(en) nog :-D Morgen therapie, wat volgens m'n arts nogal pijnlijk gaat worden. Langzaam maar zeker moet het toch de goede kant opgaan. "Leven geeft hoop" noemde een oude beurtschipper bij ons in 't dorp zijn scheepje en daar hou ik me maar aan vast.

Met vriendelijke groeten,
Dirk
Old sailors never die, they just fade (or drive) away...
73 Knisten
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Truckin' USA

Bericht door v+d »

Gewoon stug doorgaan Dirk, als er maar vooruitgang is. Als je weer met zo'n grote truck over de weg kan toeren ben je dat geplaag van die fisio-knakkers zo weer vergeten, alles voor het goede doel :wink:
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14382
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Truckin' USA

Bericht door Harry G. Hogeboom »

ALL the best t'r met Dirk, neus in de wind en snuiven!! :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
forte
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 mar 2010 10:18

Re: Truckin' USA

Bericht door forte »

Hier is het al een heel tijdje stil, gaat het wel goed met de revalidatie ?
Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 2208
Lid geworden op: 09 sep 2017 13:34

Re: Truckin' USA

Bericht door Jinny »

Misschien krijgt Dirk nu een melding?
December heeft ie nog op het forum geweest.
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?


Plaats reactie