Nieuwe forumversie

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Nieuwe forumversie

Bericht door v+d »

idem.

Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10556
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe forumversie

Bericht door jdbvos »

idem; is overigens standaardprocedure, ofwel "same procedure as last year", zoals hier
Maar wanneer je, net als ik overigens, regelmatig je 'historie' en tevens de 'cookies' opruimt, moet je wél opnieuw dergelijke irritante vragen beantwoorden, én (als de cookies weg zijn) opnieuw je inloggegevens inkloppen op de slagletterbak....

PS Mooie spreuk Theo ! Byron ?? of toch gewoon het liedje van Mary Hopkins 'uut onz tiet' ?? (ik roep maar wat hoor ! :-D )
Oost, west...ook best
doppie
Berichten: 96
Lid geworden op: 31 dec 2014 23:12

Re: Nieuwe forumversie

Bericht door doppie »

hallo mijnheer horsten
staat bij mijn alleen maar
begrepen !!
en dan staat er meer informatie
en dan druk je daar op en
krijg je een filmpje maar er staat
nergens iets over weg ermee
gr doppie
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10556
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe forumversie

Bericht door jdbvos »

Dat "Begrepen" betekent accepteren, Doppie....
Wanneer je daarop klikt, zie je dat schermpje -als het goed is !- niet meer...
Oost, west...ook best
doppie
Berichten: 96
Lid geworden op: 31 dec 2014 23:12

Re: Nieuwe forumversie

Bericht door doppie »

dat gebeurd bij mij dus niet
ik druk begrepen in en dan
gaat de blauwe balk weg
ga ik op het volgende bericht
komt het weer terug
forum cookies ook schoon gemaakt
gr doppie
pascal
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 nov 2010 14:21

Re: Nieuwe forumversie

Bericht door pascal »

Ik wil helemaal nergens op klikken, want dan mag het forum met mijn toestemming inbreuk doen op mijn privacy.
Weigeren kan ik niet. Dus ik moet dan altijd maar op deze site blijven met een irritante blauwe balk.
En voordat ik op accepteren klik wil ik ook wel eens weten wat het forum met die tracking cookies van plan is.
Tracking cookies: altijd toestemming vereist

Websites moeten altijd uw toestemming vragen om cookies te plaatsen die inbreuk maken op uw privacy. Vaak gaat het dan om ‘tracking’ cookies. Deze cookies houden individueel surfgedrag bij en stellen profielen op om bijvoorbeeld gerichte advertenties mogelijk te maken.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Nieuwe forumversie

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

-------------------------------
Zullen we een commissie in het leven roepen die dit probleeem gaat bestuderen en analyseren en die voor 31 december 2020 een rapport uitbrengt met daarin een advies hoe het nu verder moet met die cookies? Dan kunnen we eerst weer even vooruit. :-D
Voor een goed begrip: met deze commissie wil ik al evenmin ook maar iets te maken hebben. Ik opper alleen maar het idee en dat is vaak al voldoende om ............. (invullen naar keuze). :shock:

Google en Facebook en Twitter en WhatsApp en niet te vergeten Albert Heijn als je een bonuskaart gebruikt, weten álles van je en verkopen die kennis door aan anderen. Partijen die je niet kent, weten meer van je dan jij van jezelf weet. Wie op het internet verkeert en toch nog altijd denkt enige privacy te genieten, is wel erg naïef.
-------------------------------
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Nieuwe forumversie

Bericht door Bob R.I.P. »

Theo Horsten schreef: 28 mei 2017 12:08 -------------------------------
Zullen we een commissie in het leven roepen die dit probleeem gaat bestuderen en analyseren en die voor 31 december 2020 een rapport uitbrengt met daarin een advies hoe het nu verder moet met die cookies? :-D
Ik wil best voorzitter worden. Heb er de ballen verstand van, dus dat komt goed uit. Kan dan een rapport produceren waar geen mens iets van begrijpt en dan zal iedereen Ja en amen roepen, want toegeven dat je het niet snapt doe je niet.
Uiteraard dit alles tegen een redelijke vergoeding en reis- en verblijfkosten. Vergaderen doen we toch niet hier in Nederland. Daar zoeken we een verblijf voor op met aangename temperaturen. Met een beetje mazzel haal ik 2020 wel. Kan ik daarna een prettig onderkomen met algehele verzorging betrekken. :)
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nieuwe forumversie

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik wil best voorzitter worden. Heb er de ballen verstand van
Maar eerst moeten we een subcommissie benoemen, Bob. :wink:
Als het goed is bestaat deze uit leden die er nog minder van snappen en die kiezen dan een voorzitter. :lol:
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Nieuwe forumversie

Bericht door leo-shof »

Waar hebben jullie het over ??? Ik snap er geen bal van !
3.jpg
3.jpg (39.64 KiB) 5615 keer bekeken
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO


Plaats reactie