Effe Apeldoorn bellen
- Harry G. Hogeboom
- Berichten: 14434
- Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
- Locatie: Canada
Re: Effe Apeldoorn bellen
Die gozer dacht waarschijnlijk dattie precies daar de bocht om moestToch stond er een baken op dat rif
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
"Don't sweat the small stuff"
Re: Effe Apeldoorn bellen
Is zo'n Stealth niet ontwikkeld om onzichtbaar te zijn op de radar ?
groeten
Jan van der Pluijm
- Harry G. Hogeboom
- Berichten: 14434
- Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
- Locatie: Canada
Re: Effe Apeldoorn bellen
IKKUH?? .......niks ter van Jan, dat was andrekik.........ik weet naks van stealthIs zo'n Stealth niet ontwikkeld om onzichtbaar te zijn op de radar
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
"Don't sweat the small stuff"
Re: Effe Apeldoorn bellen
@ Andre
Bedankt voor de beide bijlagen. Verhelderend !
Met vriendelijke groeten,
Dirk
Bedankt voor de beide bijlagen. Verhelderend !
Met vriendelijke groeten,
Dirk
Old sailors never die, they just fade (or drive) away...
73 Knisten
73 Knisten
-
- Berichten: 390
- Lid geworden op: 23 sep 2007 19:38
- Locatie: Sneek
- Contacteer:
Re: Effe Apeldoorn bellen
CONDOR 11 Builder: InCat Australia Limited, Hobart, Tasmania, Australia.
Yard numbers: 034.
Dimensions (length, breadth, depth): 77.5 x 26 x 3.5 metres.
Tonnages (gross, net, dead weight): 3,989, 1,382, 250.
Engines: Four Caterpillar diesel.
Power: 23.500 kW.
Speed (knots): 37.
Passenger certificate: 612.
Car capacity: 135.
21.7.1994: Condor 11 launched.
8.10.1994: During speed trials, hit rocks at Blackjack reef, Tasmania, causing severe damage.
3.3.1995: Delivered to Holyman Limited, Sydney, Australia.
18.5.1995: Chartered to Condor Ferries St. Helier (Jersey)/St. Peter Port (Guernsey)/Weymouth.
3.10.1995: Withdrawn from service.
18.12.1995: Sold to Cat Link, Denmark. Renamed Cat Link II.
5.1998: Chartered to EuroFerrys S. A., Santa Cruz de Tenerife, Spain. Renamed Euroferrys I.
12.5.2000: Renamed Euroferrys Primero.
5.2002: Laid up at Portland, England.
30.9.2002: Renamed Cat Link II.
2.12.2002: Renamed Elanora.
Yard numbers: 034.
Dimensions (length, breadth, depth): 77.5 x 26 x 3.5 metres.
Tonnages (gross, net, dead weight): 3,989, 1,382, 250.
Engines: Four Caterpillar diesel.
Power: 23.500 kW.
Speed (knots): 37.
Passenger certificate: 612.
Car capacity: 135.
21.7.1994: Condor 11 launched.
8.10.1994: During speed trials, hit rocks at Blackjack reef, Tasmania, causing severe damage.
3.3.1995: Delivered to Holyman Limited, Sydney, Australia.
18.5.1995: Chartered to Condor Ferries St. Helier (Jersey)/St. Peter Port (Guernsey)/Weymouth.
3.10.1995: Withdrawn from service.
18.12.1995: Sold to Cat Link, Denmark. Renamed Cat Link II.
5.1998: Chartered to EuroFerrys S. A., Santa Cruz de Tenerife, Spain. Renamed Euroferrys I.
12.5.2000: Renamed Euroferrys Primero.
5.2002: Laid up at Portland, England.
30.9.2002: Renamed Cat Link II.
2.12.2002: Renamed Elanora.
Gert
- Varen is Leven -
- Varen is Leven -
Re: Effe Apeldoorn bellen
Die Urker vissers hebben sterke urine.
https://www.destentor.nl/urk/tonnen-sch ... ~ae147555/
Groet, Paul G.
https://www.destentor.nl/urk/tonnen-sch ... ~ae147555/
Groet, Paul G.
Re: Effe Apeldoorn bellen
Wie weet wat er aan de hand is op de Ridderkerk?
Ik heb geen idee waar ik deze foto anders moet plaatsen
Groet Arnold
Ik heb geen idee waar ik deze foto anders moet plaatsen
Groet Arnold
Re: Effe Apeldoorn bellen
Hoi Arnold,
Bericht uit het Nieuwsblad van het Noorden d.d. 12 oktober 1956.
Gelukkig is jouw foto veel mooier.
Het onderwerp kan naadloos aansluiten op het topic VNS (bij de brand op de Meerkerk).
Groet, Paul G.
Bericht uit het Nieuwsblad van het Noorden d.d. 12 oktober 1956.
Gelukkig is jouw foto veel mooier.
Het onderwerp kan naadloos aansluiten op het topic VNS (bij de brand op de Meerkerk).
Groet, Paul G.
UNION MOON
Een beschadigd neusje...
IDNo: 8416839 Year: 1985
Name: UNION MOON Type: Cargo ship Flag: IRL DWT: 2362
Country of build: NLD Builder: Bodewes Volharding Location of yard: Foxhol
Number ofscrews/Mchy/Speed(kn): 1D-10
collision (STENA FERONIA) 54.41N/5.45W 7.3.12 & BU Flushing 10.12
https://www.gov.uk/maib-reports/collisi ... rn-ireland
IDNo: 8416839 Year: 1985
Name: UNION MOON Type: Cargo ship Flag: IRL DWT: 2362
Country of build: NLD Builder: Bodewes Volharding Location of yard: Foxhol
Number ofscrews/Mchy/Speed(kn): 1D-10
collision (STENA FERONIA) 54.41N/5.45W 7.3.12 & BU Flushing 10.12
https://www.gov.uk/maib-reports/collisi ... rn-ireland