Her en Der op Tenerife

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Her en Der

Jan + jan De natuur hier is prachtig, maar het weer op het ogenblik is van alles en nog wat :lol: van morgenvroeg had ik de pest in :wink: zwaar bewolkt maar om 12 uur was het blauwe lucht en 25C hier en 28C aan de kust maar om 17.00 dachten we dat het zouw regenen, zwarte luchten en vanavond is het 19C dus sokken aan :lol: In November kanje van alles verwachten maar tot nieuwjaar zijn de temperaturen meestal redelijk, daarna begint de winter :(

Maar daar trekken we ons nu nog niets van aan we gaar gewoon verder langs de TF51 met wat plaatjes en zoeken de schaduw onder de bomen,

Afbeelding
photo sharing

natuurlijk komen we hier ook wel vreemde bomen tegen,

Afbeelding
photo sharing

Afbeelding

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.

Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Her en Der

Je zal het niet geloven, maar het heeft vanacht geregent, nou ja regen spattertjes, maar goed het was een beetje nat toen ik wakker werd en de zon was uit dus wat klagen we.
We gaan verder want het is nog een heel eind klimmen, daar boven op de kam ligt Escalona en dat is op 900 meter en met die zig zag wegetjes is dat een hel eind :wink:

Afbeelding

De naam van de berg daar links weet ik niet maar het kon wel eens La Listones ( 1400m) zijn.

Afbeelding

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door Allen »

@Gerard zo te zien is dit hetzelfde toppie. :)

Arona-La Escalona Tenerife 2009.JPG
Arona-La Escalona Tenerife 2009.JPG (59.29 KiB) 2739 keer bekeken
Grtn @Allen
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Her en Der

Dat kon wel eens zo zijn Allen, maar dan heb je de foto niet van Escalona gemaakt want dan komt dat witte huis er niet op dacht ik, dit is beneden Arona, mooi plaatje trouwens :wink: :lol:

Even buiten La Camella is een gemeentelijke BBQ plaats, je neemt je eigen eeten mee en een drankje en voor je het weet zit je gebroedelijk met een Spaanse familie te eeten, terwijl iedereen Spanglish spreekt :lol:

Maar wij gaan even ergens anders eeten, met een mooi uitzicht natuurlijk


Afbeelding

Eerst even op adem komen van al dat klimmen en aan de hoogte wennen :roll:

Afbeelding

Groeten van Tenerife
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Hannes
Berichten: 1061
Lid geworden op: 05 jul 2008 13:31
Locatie: Ostfreesland
Contacteer:

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door Hannes »

Hallo Gerard,

Prachtige foto's, bij die laatste dacht ik: "Gerard zit in de gevangenis".


Groeten, Hans.
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Her en Der

Hannes schreef:
"Gerard zit in de gevangenis".
:lol: :lol: :lol:
Dan ken jij de Spaanse gevangenissen zeker niet Hans, die zien er heel anders uit :shock: Maar toen ik de foto plaatste dacht ik al, daar krijg ik comentaar op. Dit terras van het restaurant zit aan het uiteinde waar het stijl naar beneden gaat. Op het terras bestudeer je het menu onder het genot van een drankje. Maar er zijn natuurlijk van die Philistijnen die niet weten wat ze moeten bestellen en te veel van Druivennat innemen, je kent ze van de Ambuggi Bar, en dan wat moeilijk te voet worden en naar beneden zouden kunnen vallen en dat is niet goed voor de klandiesie want ze hebben nog niet betaald. :lol: Zo vandaar staat het hek daar. :wink:

Groeten van Tenerife waar de vrouw de kerstboom aan het optuigen is,
Gerard
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Hannes
Berichten: 1061
Lid geworden op: 05 jul 2008 13:31
Locatie: Ostfreesland
Contacteer:

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door Hannes »

Dan ken jij de Spaanse gevangenissen zeker niet Hans, die zien er heel anders uit
Ik ken helemaal geen gevangenissen van binnen Gerard, hooguit een Politiecel in Nederland ter ontnuchtering, dat is denk ik zo'n kleine veertig jaar geleden.
Kwam 's nachts met een beetje slagzij een kroeg uit strompelen, uiteraard net in de arm van de "Sterke arm" die net voorbij kwam.
Ach, men moet het positief zien, vervoer naar de cel met overnachting en ontbijt met koffie voor een prijsje van toendertijds 25 Gulden, goedkoper dan een Hotel.

Groeten uit een koud en nat Ostfriesland waar momenteel wat natte sneeuw valt, Hans.
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Her en Der

Hannes schreef:
een koud en nat Ostfriesland
Ook hier is het niet rozengeur en Manenschijn Hans, we hadden vanmiddag een kleine regenbui met Temperatuur van maar 23C, maar 2 December 2013 was het record met 3 Cm regen en dat geeft problemen dat gaat dan als een waterval naar beneden en als je daar zit.....dan worden je voeten echtwel nat maar dat gebeurt maar 8 x in de 30 jaar volgens mijn telefoon, hoe hij dat weet snap ik ook niet, zo oud is hij ook niet :roll: :lol:

Via een Spaanse gevagenis en een Nederlandse politie cel en een hek wat dronkaards moet beschermen en langs het plaatselijke kerkhof (niemand opgevallen) weer terug naar El Cobijo om van het uitzicht te genieten, van hier kunnen we nog net de haven van Los Cristianos zien tussen Mtgn de Guaza en La Chayofita

Afbeelding

en een eenzame hoeve, met in de verte de kust.

Afbeelding

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Her en Der

We zitten zo in alle rust van het eeten en mooie uitzicht te genieten, wie maakt je wat. Sommigen weggetjes hier zijn niet voor bangerds :roll:

Afbeelding
animated gif hosting

Als je fruit voor desert wil pluk je het zo van de boom.

Afbeelding
animated gif hosting

Groeten van Tenerife, Gerard
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Her en Der

We zijn eerst maar even thuis gaan slapen, met die volle magen. Nu weer een verse dag, vroeg in de morgen met zon druk bezig om boven de bergen te komen en wij zijn nog maar net even beneden Arona en net voorbij het Jungle Park

Afbeelding
best image hosting

Hier is een mooi plekje om te parkeren en wat plaatjes te schieten, de volle zon op de bergen.

Afbeelding
best image hosting

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.


Plaats reactie