Scheepvaartfoto's diversen
-
- Berichten: 1487
- Lid geworden op: 26 mar 2016 16:10
Re: Scheepvaartfoto's diversen
Dat waren nogeens tijden
Zo zou ik het gelijk weer overdoen
Zo zou ik het gelijk weer overdoen
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 20 jun 2016 10:50
Re: Scheepvaartfoto's diversen
Gratis af te halen grote hoeveelheid brochures, folders, foto's en tijdschriften, vanaf 1970 verzameld met de volgende onderwerpen.
- Scheepsbouw/scheepswerven;
- Offshore;
- Marine;
- Baggeren;
- Havens;
- Scheepvaart algemeen.
tel. 06-2095 7392
- Scheepsbouw/scheepswerven;
- Offshore;
- Marine;
- Baggeren;
- Havens;
- Scheepvaart algemeen.
tel. 06-2095 7392
Re: Scheepvaartfoto's diversen
Toen geluk nog heel gewoon was en je nog lang in een haven lag.
Re: Scheepvaartfoto's diversen
De ontsluiting van de Eemshaven voor personenvervoer en verbetering van het bestaande spoor zal zeker ook een positieve impuls geven.'Een haven waar je koppijn van kreeg'
De planning is om het In april 2018 te openen.
Groet, Paul G
Re: Scheepvaartfoto's diversen
Nou nog een mooi kanaal aan laten sluiten op het Eemskanaal, en de Eemshavenweg (die daar al op voorbereid is) 4-baans maken en via een tunnel doortrekken naar Emden, de Eemshaven -met Hamburg als voorbeeld- Freihafen maken (zodat iedereen daar mag/kan werken) en je hebt het lek boven !
Ooit al aangedragen, maar mocht niet van Rotterdam, Amsterdam (die wilden net een containerterminal gaan bouwen), Hamburg, Delfzijl en Emden...
Bremen had geen bezwaar: Bremerhafen blijft een uit zee een goed bereikbare locatie... De anderen wilden de concurrentie niet....
Ooit al aangedragen, maar mocht niet van Rotterdam, Amsterdam (die wilden net een containerterminal gaan bouwen), Hamburg, Delfzijl en Emden...
Bremen had geen bezwaar: Bremerhafen blijft een uit zee een goed bereikbare locatie... De anderen wilden de concurrentie niet....
- Bijlagen
-
- Eemshavenkanaal.jpg (93.8 KiB) 5105 keer bekeken
-
- eemsweg.jpg (33.46 KiB) 5105 keer bekeken
Oost, west...ook best
Re: Scheepvaartfoto's diversen
Uitzwaaien...
IDNo: 5118280 Year: 1956
Name: FORT SAINT PIERRE Type: Cargo ship (ref) Flag: FRA DWT: 3172
Country of build: FRA Builder: Loire-Normandie Location of yard: Grand Quevilly
Number ofscrews/Mchy/Speed(kn): 1D-16.5
[St Nazaire (P), Penhoet, #Y16 subcontracted] - [1971 cv to vehicle carrier, 3685gt] - 69 WARRINGTON
BU La Spezia 19.9.80
IDNo: 5118280 Year: 1956
Name: FORT SAINT PIERRE Type: Cargo ship (ref) Flag: FRA DWT: 3172
Country of build: FRA Builder: Loire-Normandie Location of yard: Grand Quevilly
Number ofscrews/Mchy/Speed(kn): 1D-16.5
[St Nazaire (P), Penhoet, #Y16 subcontracted] - [1971 cv to vehicle carrier, 3685gt] - 69 WARRINGTON
BU La Spezia 19.9.80
Re: Scheepvaartfoto's diversen
Een rechtstreekse verbinding met Emden ? Daar heeft de Noordelijke Ontwikkelings Maatschappij indertijd toch zelf de stekker uitgetrokken ?
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/126037/E ... er-de-Eems