Jos Komen ingedokt.

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Geep
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 apr 2012 18:49

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Geep »

Hoofdmaatje, hou je haaks. Tot mijn spijt heb ik je de nodige kopzorgen bezorgd!
Ik kan je alle wensen geven. Het roer heb je zelf in handen, kies de juiste streek.
Beterschap, joh.
Vrgr. Geep

ed fowler
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 dec 2017 23:56

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door ed fowler »

Even op de automaat Jos, recht zo die gaat en rustig slow ahead! Mij hadden ze in 2002 ook te pakken met 40% minder vermogen en iedere dag puffertjes en nog zing ik bij het shantykoor maar dan met een stem dat bij de Dubliners zou passen. En ja, bij sommige gezongen zinnen kom ik op het eind lucht te kort. Weer effe puffen en daar gaat ie weer. Jos, sterkte jongen. En oh ja,dit is wel een grappige anekdote: mijn vader in Canada was even opgenomen in de zeventigger jaren, longemphyseem, lag in een zuurstoftent en vroeg aan z'n broer een vuurtje voor zijn gesmokkelde sigaret!!! Heel Kingston had de lucht in kunnen gaan .
Groetjes ook aan Akkie, Ed
Lupo
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 jul 2017 12:56

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Lupo »

Hallo Jos, veel sterkte gewenst, niet zo mooi allemaal. Volg regelmatig Kombuispraat en soms zijn dat minder prettige dingen helaas.
Denk nog regelmatig aan de leuke reünies die we hebben gehad en met name die dag hier in Huizen. Er er staan nog wat filmpjes van op YouTube.
Dokken is meestal "knippen en scheren" en weer het water op, hopelijk geldt dat ook voor jou. Het is nog geen tijd voor Fiddler's Green.
Luijt
Gebruikersavatar
gerardk
Berichten: 383
Lid geworden op: 15 feb 2007 17:36
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door gerardk »

Jos en Akkie,
Ik kan niets anders doen dan mij bij de vorige sprekers aansluiten. Niemand kan het verlossende woord spreken en zoals altijd, tijd heelt alle wonden.
Maar je moet je dan wel aan de voorschriften houden. Hopelijk met het komende betere weer,kan je weer buiten lopen met Mabel en het rustig verder opbouwen. Ik hoop van harte op je algehele beterschap.
Groetjes
GerardK
l
KJHvanBeek
Berichten: 606
Lid geworden op: 19 aug 2009 10:14
Locatie: Naaldwijk

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door KJHvanBeek »

Beterschap gewenst Jos.
Keep going.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 685
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:47
Locatie: Dalfsen

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Eric »

Sterkte Jos, doe rustig aan en hopelijk herstel je weer snel!

Gr,
Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.
Gebruikersavatar
Drentenier
Berichten: 2200
Lid geworden op: 12 mei 2010 14:13
Locatie: Gasselte

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Drentenier »

Is er iemand die weet hoe het momenteel met Jos gaat?
Hij zou het wel rustiger aan gaan doen op Kombuis maar inmiddels heeft hij al bijna een week geen enkele bijdrage geleverd.
Groet,
Hans
Gebruikersavatar
jacko
Berichten: 3224
Lid geworden op: 21 jan 2008 17:38
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door jacko »

:?: :?:
Voor elke oplossing.
Is wel een probleem te bedenken.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Compass »

Heb vorige week en vandaag met Akkie gebeld. Jos is weer opgenomen in het ziekenhuis aangezien zijn algehele toestand toch weer beneden de maat was. Ze zijn nog steeds aan het zoeken maar kunnen niet met zekerheid een oorzaak vaststellen. Het woord ‘fybrose’ is wel gevallen maar ook niet meer dan dat.
Mogelijk dat hij binnen afzienbare tijd weer naar huis kan met een aanvullende zuurstof voorziening.
Heb dit eerst nog onder de pet gehouden omdat Jos niet zo graag in de picture staat; maar om de vraagtekens te wissen dus deze info. Tevens heeft Jos te kennen gegeven dat hij ten gevolge van zijn toestand het beheer van het forum niet meer wil en kan voortzetten!!
Graag geen eindeloos aantal reacties van medeleven op deze mededeling hoezeer we dat ook zouden willen. Laat het even bezinken en wie weet komt er tzt wel weer een mooi tankertje voorbij.

Grt
Bert de Boer
Ton de draaier
Berichten: 115
Lid geworden op: 16 okt 2011 21:39
Locatie: noordkop

Re: Jos Komen ingedokt.

Bericht door Ton de draaier »

Heel veel beterschap gewenst Jos....Hoop dat je gauw herstelt
groetjes Ton
Met vriendelijke groeten Ton van der Sluijs

"Geen as is zo lang, of er zit wel een eind aan"


Plaats reactie