Alle Oldtimers [No ships]
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Tja Leo, hoe houdt je zo'n oud beestje origineel? Er zal best wel een wat weggerot zijn en niet elk sloopbedrijf heeft nog originele onderdelen.
groeten
Jan van der Pluijm
groeten
Jan van der Pluijm
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Nou Jan het is een keurig karretje hoor, ik vermoedt dat ze het voorfront hebben verstevigd
om dat reserve wiel op te hangen, wat ik persoonlijk niet mooi vind
en ik denk dat er nog genoeg te vinden is aan onderdelen.
maar je moet soms even zoeken, en er zal wel een prijskaartje aan hangen
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Een lekkere dikke vette Amerikaan
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Je mot er van houwen, ik niet dus
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Hier een model, wat ik zelf er 1vindt, dat die mooi van lelijkheid is
Ik zag hem vorige jaar er ook al zo bij staan !
Zonde van zo´n leuk karretje, zeker geen onderdelen meer te krijgen, of geen tijd om het aan te pakken
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Vinnie kijk eens aan : https://youtu.be/LGka4rMGzjA
Heinkel Bubbel Trojan Car
Bubble en sportwagens 1963 Trojan 200
In 1959 werd het bedrijf gekocht door Peter Agg en van 1960 tot 1965 bouwde hij Heinkel bubbelwagens onder licentie, en verkocht ze als de Trojan 200, het laatste voertuig dat de Trojaanse naam draagt.
Het bedrijf verwierf de rechten om de sportwagen Elva Courier te bouwen in 1962, produceerde 210 auto's tussen 1962 en 1965
toen de productie van wegauto's overging op de McLaren-Elva-raceauto.
Het bedrijf bestond tot 19 maart 2013 als Trojan Limited (onderneming nr. 134254 werd opgericht op 27/02/1914), maar werkte niet langer vanuit de Croydon-fabriek, die was verkocht, op welke datum het werd ontbonden via " Vrijwillige aanval ".
Heinkel Bubbel Trojan Car
Bubble en sportwagens 1963 Trojan 200
In 1959 werd het bedrijf gekocht door Peter Agg en van 1960 tot 1965 bouwde hij Heinkel bubbelwagens onder licentie, en verkocht ze als de Trojan 200, het laatste voertuig dat de Trojaanse naam draagt.
Het bedrijf verwierf de rechten om de sportwagen Elva Courier te bouwen in 1962, produceerde 210 auto's tussen 1962 en 1965
toen de productie van wegauto's overging op de McLaren-Elva-raceauto.
Het bedrijf bestond tot 19 maart 2013 als Trojan Limited (onderneming nr. 134254 werd opgericht op 27/02/1914), maar werkte niet langer vanuit de Croydon-fabriek, die was verkocht, op welke datum het werd ontbonden via " Vrijwillige aanval ".
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO