Mooie Tankers

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Jos Komen (R.I.P)

Re: Mooie Tankers

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ja, ja, je lult goed, maar je vreet beter, meester.
Maarrr wanneer kunnen we ons weer als werktuiglijk voortbewogen vaartuig beschouwen? :wink:

Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10600
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Mooie Tankers

Bericht door jdbvos »

Nou euh...je leest het: eerst mot de tjeuterkneiterzuiger uit de draaibank worden gehaald....
:lol: :lol:
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14438
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Mooie Tankers

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Ja, ja, je lult goed, maar je vreet beter, meester.
Jaa, jaa stuurman even geduld nog,neem nog maar een pilsje van me, ik hoor net dat er problemen zijn met de " ruk en trek stangen" van de uitlaatklep van cylinder 3, ook is er teveel slack gevonden in de Renold ketting van de nokkenas van de brandstofpompen, dus laat die 2 zwarte ballen nog maar even hangen, kan best zijn dat er nog een lampie bij an mot ook :roll: :mrgreen: we houden U op de hoogte van de ont-af-wikkelingen :lol:

PS.je: Check ik net FF met die 3e hoe dat karterinspectie er bij stond, laat ie me twee klauwtjes vol met witmetaal sien, hij is nou net de kruiskop lagers van #4 aan het meten, maaaar dit ziet er niet goed uit, we salluh wel een nieuw kruiskop stelletje moeten steken, dus doe d'r nog maar 24 uur bij stuurman :roll: # 4 heeft ondermaatse pennen en daar hebben we maar eeen enkel stelletje van, dus kassie an is de orde van de dag. Stuur die ouwe maar terug naar z'n nest! :roll:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10600
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Mooie Tankers

Bericht door jdbvos »

...grvrdr...zoek me dood naar die zuiger in de draaibank.... niet in de tandwielkast....niet in de lossekoppenkast….niet in de beitellade.....
Oh hier issie ! ….ingespannen....
...zegdattanook...
Zet iemand dat ding ook nog eens aan, terwijl ik met muh vingers bij die tandwielen zit, zegtie "Nou, je had je vingers nét op tijd terug"
Dus ik zei terug "Dat zei m'n vriendinnetje ook al, tijdens dat etentje in de laatste haven...."
Daar is trouwens nog een schilderijtje van, wist je dat ? k'Heb het zelf ook nog niet gezien, maar is intussen héél beroemd. Het heet dan ook "Het laatste havenmaal" of zoiets... Je weet wel, zo'n plaatje van ons allemaal aan die grote tafel....
Oost, west...ook best
Jos Komen (R.I.P)

Re: Mooie Tankers

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

doe d'r nog maar 24 uur bij stuurman
Dan gaat onze volgende reis naar Santos de mist in, meester! :x
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10600
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Mooie Tankers

Bericht door jdbvos »

Ik zet er vanwege het topic maar weer een fotootje (van een schilderklussie) op een doorsnee tanker bij:

Ter info: stond ooit in 'De Noordvaarder' geloof ik, het oudstrijdersblad van de zvs AbelTasman; een naam stond er niet helemaal leesbaar bij, dus ik kan de geweldige kunstenaar helaas niet goed bij name noemen... Bij benadering: Johan Hosmuys of zoiets ???
Maar ik vond hem zó mooi en levensecht dat ik er ff een scannetje van maakte, en bewaard heb...
Bijlagen
Aquarel_zuigertrekken.jpg
Aquarel_zuigertrekken.jpg (127.33 KiB) 2363 keer bekeken
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14438
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Mooie Tankers

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Maar ik vond hem zó mooi en levensecht dat ik er ff een scannetje van maakte, en bewaard heb...
Mooi plaatje Vos, maar da's een MAN en geen Sjeutavarken :lol: Dat reissie naar Santos kunnen wel schudden, dat kruiskoppie is in de puin, achteraf mazzel dat we dat net in de peiling hadden. :roll:
PS. dat zwarte ding midden in die gele kop, da's een verstuiver en geen klep :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10600
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Mooie Tankers

Bericht door jdbvos »

't Is net of we weer in het wachtkippenhok zitten te ouwenelen bij een vuil potje
Je kan wel zien dat het aan beide zijden van de plas het (nou zijn er dames op het forum, dus ik zal het héél netjes zeggen) vagina-weer is, en de meligheid aardig toeslaat :lol: :lol: :lol:
Tuurlijk zie ik dat dat een MAN is.....hier zijn ze aan het oefenen met het trekken van zeer lange hemden....
...een zgn MANdril….
Oost, west...ook best
Jos Komen (R.I.P)

Re: Mooie Tankers

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

zitten te ouwenelen bij een vuil potje
En dat allemaal dankzij twee zwarte ballen. :wink:
Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 2214
Lid geworden op: 09 sep 2017 13:34

Re: Mooie Tankers

Bericht door Jinny »

Hahahahaha, ik wil eerlijk niet weten hoe die ballen van die vetputters eruitzien na een dagje zuigertrekken en kruishoofden schrapen....
Zwart zal wel een understatement zijn..... :mrgreen:
Kunnen er zo bij in de mast.
Blij dat ik lesbienne ben... :) :) :mrgreen:
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?


Plaats reactie