Inloggen

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Bert ik heb een Trackball zonder scrolwieltje.
Die kwamen later in de mode maar deze bevalt mij nog steeds goed en hij is nog lang niet af.
O ja Koekies eet ik wel kan je die wissen ik hou er altijd kruimels aan over.

Maar alle gekheid op een stokje ik weet wat jullie bedoelen en mijn mailwascher ruimt ze ook niet op.

Norton Symantec Prof
Spam Inspector
Adaware

Dat zijn de programma's die de PC veilig moeten houden en HOME staat ook nog ingeschakeld voor Spam


Gr Jan

Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

test
Oebele

Bericht door Oebele »

test
Oebele

Bericht door Oebele »

nog een test
richard

Bericht door richard »

test van Richard
Adrie

xp home

Bericht door Adrie »

Hallo ,
Jullie weten het he? 70 Blond (grijs) en een leek. Vrouw.
:x :x
Hier mijn verhaal. 2 mnd. geleden mijn comp. gecrasd. Er was een
'"bijdehande" kennis die het wel zou oplossen. Hij heeft er xp prof. opgezet. Maar ik wil gewoon home. Nou was ik zo opruimerig en heb al mijn software in zo<n handig cd.rom mapje op geborgen, en heb de omdoosjes weg gegooid. naar achteraf bleek stonden daar code,s op. Die ben ik dus kwijt! Nu blijkt dat ik nog garantie op mijn laptop heb. wie geeft mij een goede raad? Moet ik met het hele zooitje naar de winkel waar ik hem gekocht heb met alles er nog op, of moet ik alles eraf halen? Zo ja, hoe dan. Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven.
Alvast bedankt .Al is het maar door mijn vraag te lezen.

Gr. Adrie :(
richard

comp

Bericht door richard »

hoi

als jer nog garantie op hebt moeten ze gewoon jou de instal codes geven
daarvoor hoef jeh em niet heen te brengen.
want als het goed is heb je de aankoopbon nog.

groet richard :lol:
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Richard,
Bedankt voor de tip,Ik ga het gelijk proberen op te lossen.

Gr. Adrie
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi ,
Ik heb "Correct" (leverancier) gebeld en alles uit gelegd, maar zij konden mij niet helpen.Ik moet het maar proberen met productherstel cd. rom.
Met het risico dat er gevraagd wordt naar de code,s.Die heb ik dus niet ,En waarschijnlijk was ik dan ook mijn XP Prof. kwijt.
Dus helaas pindakaas en laat ik het maar zo.

Gr. Adrie
Gast

Bericht door Gast »

test van Jos voor gerrithof


Plaats reactie