Welk knoppie

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Jos,

Aan zo'n assistent heb je ook niet veel. Laat hij dan maar in z'n moppenhoek blijven. Kan hij nog iets leuks laten horen uit de keilewinkel.
Trouwens de laatste tijd is het bar rustig in die hoek. Heeft hij last van een hangover of vallen ze verkeerd en heeft hij de pest in?

Groeten uit het (bloem)koolland

Bob

Bob

Bericht door Bob »

Nog een knoppies vraag.

Ik zie dat onder mijn naam de uitmonstering staat van de gezagvoerder van een pontje. Of is het de HWTK, want bij Bram zie ik het ook.
Hoe komt die mouw erop? Als er dan toch en mouw ondermoet dan een mouw met golfjes op een paarse ondergrond. Ben niet voor niets telegrafist geweest.

Bob.
Bob

Bericht door Bob »

Nog een knoppies vraag.

Ik zie dat onder mijn naam de uitmonstering staat van de gezagvoerder van een pontje. Of is het de HWTK, want bij Bram zie ik het ook.
Hoe komt die mouw erop? Als er dan toch en mouw ondermoet dan een mouw met golfjes op een paarse ondergrond. Ben niet voor niets telegrafist geweest.

Bob.
Gerard

//

Bericht door Gerard »

-. .... --- -.-- -... --- -... -.. .. - .. ... ... - .- -. -.. .- .- .-. -..

--. .-. --- . - . -. --. . .-. .- .-. -..
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Gerard,

Het was even puzzelen. Tenslotte is het al 40 jaar geleden dat ik mijn laatste officiele morse-punt heb gezet. Seinen en op het gehoor opnemen gaat nog wel maar lezen is wat moeilijker. Je was tenslotte getraind in het op gehoor nemen van de morsetekens.
Maar als het standaard is wil ik een andere standaard. Meneer Jos kan dat?

Groeten Bob.
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

welk knoppie

Bericht door Cor Leliard »

Hallo Bob en Gerard

Heb nog de laatste uitzending van PCH in morse
en van Scheveningen radio gesproken
Gr.Cor
Bob

foto's plaatsen

Bericht door Bob »

Afbeelding

Ben aan het proberen foto's op forum te zetten.
Het lukt!! Alleen nu wat groter. Zo is het wel een zoekplaatje.
Bram, dit is de eerste van wat hopelijk een lange rij gaat worden. Laat de rest maar raden wat dit betekent.

Groeten
Bob


Plaats reactie