Voorjaarsreunie 2006 Amsterdam

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
stuurcadeautje
Berichten: 489
Lid geworden op: 08 mar 2005 18:11
Locatie: Hengstdijk

Bericht door stuurcadeautje »

zeg Arie weet jij hoelang je er over doet om van zeeuws vlaanderen met het ov naar amsterdam te komen? enne wat dacht je van een retourtrje a'dam eurieuri
zal het even uitleggen.
eerst met de bus naar terneuzen
an met de bus via de zeelandtunnel naar goes. dan ben je al 1:10 onderweg.
en dan nog eens met de trein naar a'dam is 2 uur en 40 min is 3.50 uur reistijd zonder het wachten enzo er bij te rekenen.
optie 2 men neme die zuipcilinder gooie de tank vol en geven verkwistend gas. dan ben je Files meegerekend in 2uur 20 in amstelveen
waar ik free parking space tot mijn beschikking heb, en dan is het een 10 minuten met de tram naar de kroeg van bestemming.

maar goed zou het leuk hebben gevonden om eens te komen naar het samenzijn. maar ja tegen die tijd zit ik wel weer ergens opde golven.
dus volgende keer beter.
mzl niels
als god had gewild dat vrouwen gingen varen, dan had hij de zee wel roze gekleurd

Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Ik weet heel goed hoe lang je er over doet en wat de parkeerproblemen zijn.
Heb laats een soort mini reunie met oudcollega's gehad, éénmaal in Breda e n éénmaal in Rotterdam.
Tweemaal beregezellig maar een hoop reiskosten en tijd, Dat heb je er voor over of niet, ik toen wel en het was elke cent waard !!
Wat de voorjaarsreunie betreft , het zijn voorstellen en waar het ook gewhouden wordt, er zijn altijd mensen die uren moeten reizen.
Weet jij wat leuks in Zeeland ???, ik kom wel.
Gr. Arie.
Gebruikersavatar
stuurcadeautje
Berichten: 489
Lid geworden op: 08 mar 2005 18:11
Locatie: Hengstdijk

Bericht door stuurcadeautje »

tuurlijk weet ik iets in zeeland. mijn stamcafe zou zeer geschikt zijn, maar ja ik bedoelde het allemaal een beetje met een grote knipoog,
maar als je t leuk vindt om over de voors en tegens van de ns te ouwehoeren, dan zeg je t maar, dan beginnen we een nieuw onderwerp.
"zeeman in de trein"
lijkt me wel leuk ik beloof je van mijn kant zullen er veel van dit soort uitdrukkingen komen :evil: :twisted: :twisted: :twisted: kortom ik heb een pleurishekel aan de trein.
maar goed zal me verder netjes gedragen als ik thuis zou zijn zou ik zeker komen da's een feit leikt me wel eens leuk om die gezichten achter het forum eens te zien. en leker oewehoeren over het een en ander.
enne van de ouwe garde en die zijn er een hoop valt best nog wel eens wat te leren

gr niels
als god had gewild dat vrouwen gingen varen, dan had hij de zee wel roze gekleurd
rinus

Bericht door rinus »

ja ik ben er natuurlijk ook zie wel welke datum en waar het is
gr.rinus
cor bal

Bericht door cor bal »

Ik ben ook van de partij, waar we ook heengaan. :D

cor bal
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 368
Lid geworden op: 10 aug 2004 10:16
Locatie: Dongen

Bericht door jan »

Wij willen ook deze keer graag van de partij zijn,mogen we onze dirigente en echtgenoot meebrengen kan zo horen hoe de tunnelnachtegalen zingen :P :P :P
Gr Jan
De wind en de golven zijn altijd op de hand van de beste zeelui.
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Ahoy Jos; als je hem niet tegelijk met Dordt plant, ben ik ook van de partij; er zijn nu toch wel aardig wat mensen die wel es zou willen ontmoeten :D :D

groetjes Ton
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ton,
13 mei is de streefdatum, maar er is nog niets definitief, dat weten we binnen een week.
Ligt de Scheele dan toevallig in de buurt? :wink:
Lijkt me leuk om met een schep met kolen te poseren voor de vuurhaard, al is het alleen maar om Harry G.H te H. in C. te laten zien dat stuurlui ook wel eens de handen uit de mouwen steken...
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik ben verheugd te zien, dat de "oude kern" er als de kippen bij is om er weer een hele gezellige dag van te maken. :D :D
Voor degenen die dit nog niet hebben meegemaakt,
we hebben het over een reunie, maar deze naam is historisch gegroeid.
Het is gewoon een hele gezellige dag waar alle forumleden die dagelijks op Kombuispraat met elkaar in contact komen op een andere lokatie dan achter de pc elkaar in levende lijve kunnen ontmoeten en onder het genot van een drankje en af en toe een hapje, dezelfde verhalen vertellen die we al op Kombuispraat gelezen hebben. :)
En al babbelend komen er soms meer sterke verhalen opborrelen die we eigenlijk ook hadden willen opschrijven, maar op de een of andere manier achter de pc zittend te diep in het interne geheugen zaten.
Wij zoeken ook een hotel, waar de degenen die van verre komen een kleine poging kunnen doen om van een zeer korte nachtrust te genieten, want de verhalen blijven tot diep in de nacht doorgaan. Totdat de nachtportier het welletjes vindt.
Daarna treden de tunnelsingers pas op. :roll:
Als het hotel geen faciliteiten heeft voor dit soort nachtelijke activiteiten vinden wij, ex-zeelui wel een goed alternatief.
De zeewaardige motorsailor van Albert is een uitstekend voorbeeld, toen we vorig jaar in Katwijk lagen.
Daar hebben wij, de legendarische Tunnelsingers onze kelen kunnen smeren en iedereen is nu benieuwd naar ons volgende optreden.
Sorry Jan, ik vind het prima dat je de dirigente van je shantykoor meeneemt, maar de Tunnelsingers zullen weinig of geen aandacht besteden aan een dirigente.
Wij zingen uit Volle Borst en uit Het hart. :wink:
Een optreden in een tunnel op Pampus zie ik zelf als leading singer niet echt zitten en vooral niet als je via een ronde tunnel gaat zingen en je eigen gezang van achter op je komt inlopen.
Wij tunnelsingers gaan uit van optimale kwaliteit tijdens ons eenmalige optreden. :)
Nog even een kanttekening.
Op de borrelvaart kun je gratis een koppie thee en een kouwe klets krijgen.
Op de Pampusvaart moeten we dit zelf betalen.
Na het weekend zullen we waarschijnlijk we een definitieve datum en soort bootreis plannen.
Het zeemanshuis in Amsterdam, ik heb ergens gelezen dat Tinus Verschoor daar de scepter zwaait??
Waar kun je beter overnachten dan in een zeemanshuis?
Enne Niels, je hebt de reis vanaf den Overkaant zo goed beschreven, snap je nu dat wij dezelfde problemen hebben als wij naar den Overkaant moeten reizen voor een reunie?
En ook weer terug moeten?
All the best
Jos
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Jos.... Als we de boel opstoken voor de proefvaart, wil ik je best komen halen om di foto te maken; leuk voor Harry :wink:

groetjes Ton


Plaats reactie