Voorjaarsreunie 2006 Amsterdam

Alle reünies op een rijtje.
H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Hallo Mannuh,
Lijkt me leuk om met een schep met kolen te poseren voor de vuurhaard, al is het alleen maar om Harry G.H te H. in C. te laten zien dat stuurlui ook wel eens de handen uit de mouwen steken...
Dit lezend kan ik stellen dat ik waarschijnlijk de enige ben die G.H. te H. in C. enigszins ken.
Neem nou maar van mij an dat hij niet zou gauw onder de indruk is van ene Koomuh die "DE HANDEN UIT DE MOUWEN STEEKT".
Iets dat ik in mijn vaartijd niet zo vaak van stuurlui heb meegemaakt.

Groeten,
Harry

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Harry C.
Dat is juist het mooie van een reunie, elkaar leren kennen! :wink:
Ik zal het bericht van Arie nog maar een keer plaatsen, dan blijft het een beetje in the picture.
All the best
Jos

GOEDE MIDDAG,

Ik verzoek een ieder die zich via dit topic heeft aangemeld voor deelname aan de voorjaarsreunie 2006 mij persoonlijk te mailen en daarin aan te geven met hoeveel personen er wordt deel genomen.

Ook diegene die van plan is om te komen maar dat nog niet heeft opgegeven graag het aantal vermelden.

Naam,adres en email zou ook makkelijk zijn.
Groeten Arie.

ariehazebroek@tele2.nl
ed bartels

voorjaarsreunie 2006

Bericht door ed bartels »

Hoi Kombuizers,
Uitgerekend de 13e mei moet ik zingen met ons shantykoor in IJmuiden.
Ze hebben daar alle shantykoren uitgenodigd die 'Tuig'in hun naam hadden staan. Dus als de Tunnelzingers er Tunneltuig van maken?
We heten Dwarsgetuigd, omdat dat op zeilvaart slaat en omdat Dwars staat voor de hisorische dwarsknuppels uit Nuenen. We gaan met een bus anders zou ik zeggen ik splits de dag in twee, zingen in IJmuiden en varen met jullie naar Pampus of waar dan ook naar toe. Was de 20e geen optie?
Vorige week was ik nog een heel weekend in Amsterdam en kwam bijgevoegde mijnheer tegen bij Madame T. Voor mij had de heer Swinkels van Bavaria er ook mogen staan.
Groetjes Ed
Afbeelding
rinus

Bericht door rinus »

heb ik wat gemist ??
wat gaat het nu worden ??
gr.rinus
cor bal

Bericht door cor bal »

Ik denk dat Rinus gelijk heeft, ook al kom ik uit scheveningen. Het eerste bericht was 13 mei of 20 mei 2006. Maak een datum bekend wanneer het is. Het is mij nog niet duidelijk wie het organiseerd, Arie of Jos. En wat we gaan doen, dat zal mij een worst wezen. Zingen doen we allemaal, waar ook ter wereld. Dus met andere woorden, wie organiseerd deze reunie en wat gaan we doen.

cor bal :D
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Arie is bezig met tallyen, n.a.v. de aanmeldingen,
er zijn diverse opties, maar als we met te weinig zijn, dan moet de prijs aangepast worden.
Arie is er heel druk mee bezig, dus nog even geduld a.u.b. :)
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Rinus en Cor om jullie vraag te beatwoorden.
Jos heeft mij gevraagd om een en ander uit te vogelen voor de voorjaarsreunie, dus jullie hebben niets gemist.

Het leek me een leuk karwei en dat is ook zo al zijn we mijns inziens al te laat begonnen met organiseren
Voor de gekozen tocht naar Pampus ( zie de poll ) is alleen 13 mei beschikbaar, ook voor een ander idee was ik al te laat.

GISTEREN KREEG IK OOK NOG EENS BERICHT DAT ALS WE MET MEER DAN 40 PERSONEN KWAMEN WE OVER TWEE BOTEN VERDEELD ZOUDEN WORDEN OF ER MOEST EEN GROTER SCHIP GEHUURD WORDEN MAAR DAN IS HET PRIJSPLAATJE WEL EEN BEETJE ANDERS.

Dat is mischien voor de meesten geen bezwaar maar er zijn ook mensen die heel graag willen meedoen maar tegen de kosten aanhikken.
Als je alleen pensioen of een uitkering hebt wordt het wel even anders.

Nu valt de animo mij toch een beetje tegen, na de vele verhalen had ik een grotere respons verwacht, tot nu toe heb ik ongeveer 30 aanmeldingen waarvan ook nog enige met wat mitsen en maren.

Mijn voorstel is om mischien toch voor een borrelvaart door Amsterdam te kiezen, daarvan is de prijs voor de meesten geen bezwaar.
Ik heb een bedrijf gevonden waar het minimum 20 deelnemers is en als het een grotere groep wordt je toch op één schip blijft

graag zou ik op korte termijn jullie mening hierover krijgen zodat ik spijkers met koppen kan slaan.
Mocht iemand een beter idee hebben laat het dan ook horen, tenslotte is het de bedoeling dat we een gezellige dag hebben.

GR. arie


Afbeelding

Afbeelding

OPTIE
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wim van der Moolen
Berichten: 5224
Lid geworden op: 25 feb 2006 21:03
Locatie: Heemskerk

Bericht door Wim van der Moolen »

Hallo Arie, zeker op een verkiezingsdag als vandaag geldt voor mij: meeste stemmen gelden. Als blijkt dat een overgrote meerderheid kiest voor de Pampusvaart, dan kun je daar toch niet omheen? Ik weet hoe moeilijk het is om het een ieder naar de zin te maken, maar dit is mijn standpunt.
Groeten, Wim.
Eat your pie, before you die !
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Arie moet het maar bekijken :wink: . Als we maar kunnen varen, ouwehoeren, zuipen en zingen (en foto's maken natuurlijk)

Desnoods gaan we daarna nog even met zijn allen af(door)zakken in IJmuiden 8)

Groeten,
Bert de Boer
Gebruikersavatar
Henk van der Moolen
Berichten: 1214
Lid geworden op: 04 aug 2004 13:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door Henk van der Moolen »

Ik heb zelf enkele malen aan den lijve ondervonden hoe moeilijk het is om voor een grote groep mensen iets te organiseren waar iedereen tevreden over is dus over doel,prijs,duur enz.
Hoe meer je iedereen mee wil laten beslissen hoe moeilijker het vaak wordt.
Op een gegeven moment moet iemand (Arie en Jos??) gewoon beslissen wat we gaan doen en dat is het.Dan kan je mee gaan of thuis blijven.
Na het georganiseerde gedeelte volgt dan het niet georganiseerde gedeelte wat vrij voor ieder is om daar aan deel te nemen.
Dus Arie en Jos beslissen jullie maar naar mijn idee.

vr gr Henk


Plaats reactie