Tatoeages

Ook ruimte voor kunstschilderen en andere vormen van kunst.
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Roy zou best kunnen
Groets Bram :D

Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Hij heeft ook ergens een spierinkie laten zetten....
gr. Arie.
Bram

Bericht door Bram »

:D Zal wel onder een duiveltje hangen :wink:
Groets Bram :roll:
Gebruikersavatar
Jaco
Berichten: 633
Lid geworden op: 13 sep 2004 13:34
Locatie: Murucupi, Barcarena, PA, Brasil
Contacteer:

Bericht door Jaco »

Op dat zelfde plekkie heb ik zitten twijvel;en tussen een Giraf of een Olifantje.....

Is toch een Giraf geworden ........ :D :D :D
Groeten Jaco

Varen is net zoiets als Vliegen.
Als de grond dichter bij komt, moet je gaan opletten !!!!!!
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Jaco,problemen met het slurfje :?: 8)
Groets Bram
Bram

Bericht door Bram »

:D Ik vond in het bekende archiefje van me ,enige plaatjes wat de meeste van ons wel herkennen ,en mischien ook nog ergens op heb laten zetten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor de echte liefhebbers heb ik nog wel een paar plaatjes meer ,dit zijn wel de originele uit een tattoo shop,zelf kijk ik er nog steeds met plezier naar.

Groets Bram :D
Rose
Berichten: 334
Lid geworden op: 12 aug 2005 11:20
Locatie: Westzaan

Tatoeages

Bericht door Rose »

goeiemorgen,
leuk onderwerp ik heb er ook eentje,een ankertje....
Ik heb er lang over nagedacht of ik er eentje wilde en vervolgens jaren over gedaan om te verzinnen wat voor een.Toen ging ik met een boot de lange reis op van Finland naar Japan en een van de Filipijnen was thuis een tatoeeerder en had een zelf gemaakt apparaat (motortje van een walkman en een lege pennenhuls) en ging vervolgens de armen van diverse bemanningsleden te lijf.Het resultaat was mooi en de kleuren bleven goed zitten.Ik ging ook overstag en wilde een ankertje,half op mijn linkerborst.Zodanig gesitueerd dat ik het naar believen kan bedekken of niet :lol: !Die Filipijn heeft flink zitten zweten,een vrouwenborst is wel effe wat anders dan een mannen bovenarm :lol: !
Hij durfde mij bijna niet aan te raken...en een tatoeage op een borst voel je niet,het kriebelde een beetje :oops: .Spijt heb ik er niet van,alleen is er een gedeeltje vervaagd en moet ik het eens een keertje over laten doen,het hoort nu bij mij!By the way,het 5 jarige zoontje van mijn broertje vroeg aan zijn vader wanneer hij eens een ander plaatje op zijn armen plakt......doet hij namelijk ook :P :P havenmuts.
Oebele

Bericht door Oebele »

Ha Bram,

Dat zijn verrekt mooie tattoos! :D

de mazzl, Kabeljauw
Gebruikersavatar
Jaco
Berichten: 633
Lid geworden op: 13 sep 2004 13:34
Locatie: Murucupi, Barcarena, PA, Brasil
Contacteer:

Bericht door Jaco »

Bram schreef::D Hoi Jaco,problemen met het slurfje :?: 8)
Groets Bram
Die Olifant is altijd in Hangende toestand......
Dan maar een Giraf, altijd omhoog !!!!!
Past beter.........!!!
Groeten Jaco

Varen is net zoiets als Vliegen.
Als de grond dichter bij komt, moet je gaan opletten !!!!!!
Bram

Bericht door Bram »

:D Hallo Wim van der Molen ik heb jou ook per ongeluk verwijderd,toen ik bezig was om deze topic op te schonen,mijn excuses.
Frans als mensen aanstoot nemen aan plaatjes die je op de topic zet ,,en ik er mailtjes over krijg dan zal ik ze helaas moeten verwijderen,als je er klachten over heb dan wacht je maar tot Jos weer terug is ,dan kan je je ei bij Jos kwijt.
Groets Bram :D


Plaats reactie