Ambuggiebar

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gerard

Ambuggiebar

Bericht door Gerard »

Wat dachten jullie van het Praatcafé? Hier hebben we dan een vrij kanaal om te buurten en worden andere kanalen niet overbelast. Gr.Gerard.

Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Gerard,

Dit is het waar ik naar zocht!
Als je na een onderwerp verder wilt lullen dan ga je naar PraatCafe'

En Wim

Rattjetoe is meer en kijk topic, moeten we zo houden.

Gr Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Hoi mannen,

Vandaag te warm voor in het cafe,
ik ga lekker een terrasje pikken.
groeten uit tropisch Breda
Cor
Il parle Il a parle
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Goeienavond stamgasten :D : Wim, aan Ratjetoe dacht ik ook, maar wat Derk al zei, dat is meer een forum voor mooie foto`s van schippersvrouw Helena en liefhebbers. Als we dat als praatforum gaan gebruiken ziet die arme Helena straks allemaal kleppen, krukassen en ouwe Hotlo`s voorbijkomen...... :shock: En nou kunnen we zeggen ,,sparks, pak effe een vrij kanaal...." :wink: Gr.Gerard.
Gebruikersavatar
Wim van der Moolen
Berichten: 5224
Lid geworden op: 25 feb 2006 21:03
Locatie: Heemskerk

Bericht door Wim van der Moolen »

Hallo Gerard,
je hebt helemaal gelijk. Misschien is het wel leuk om de topic 'dubbel zeven' te noemen. Op de marifoon is kanaal 77 het 'ouwehoerkanaal'. Vaak hoor je op kanaal 16: 'we gaan even naar dubbel zeven' met het gevolg dat andere werkkanalen niet worden bevuild.
Groeten uit een bloedheet Heemskerk, Wim.
Eat your pie, before you die !
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 685
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:47
Locatie: Dalfsen

Bericht door Eric »

Als je effe buurten wilde met een mee of tegenloigger, brulde je toch altijd "Effe dubbel" op Ch-16?
Dubbel 7 of effe dubbel is wel een leuke benaming, kan me daar wel in vinden.
Ratjetoe is meer voor topics die negens anders thuis horen, deze topic zou dan een beetje een verzamelbak van "ruim 7" zijn. Weer die zeven dus.....
Mvg,
Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bankie,
Leuk idee, dit praatcafé, hier kunnen we de minder serieuze berichten mooi kwijt.
All the best
Jos
Gebruikersavatar
john.marlit
Berichten: 1339
Lid geworden op: 22 jul 2004 17:18
Locatie: zwartsluis

Bericht door john.marlit »

Hallo Bram,ja we zijn er even tussen uit geweest ,hebben een Keltische bruiloft meegemaakt in Halle a/d Saale ligt in het voormalige OostDuisland,dus dat was wel internationaal ,het was daar erg dorstig weer kan ik je zeggen ,maar aangezien ze daar ook van die grote pullen hebben was dat geen probleem,wat betreft die dorst dan ,voor boven in m.n kop bleek het de andere dag wat minder aangenaam,maar ja aan alles moet je eerst wennen.
Ik zie dat je promotie hebt gemaakt op het forum ,en dat doe je met verve(om maar eens beeldsprakig te zijn) zo zie je maar weer de vetloods neemt probleemloos de brug over in geval van nood.
Gr John M

Om de duit en de fluit draaid de hele kluit.
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Ja Roy,

Het kwartje wilde inderdaad niet vallen maar met behulp van Henk is het toch gelukt.

Zal deze uitspraak ook nooit meer vergeten!!

ps. Ik denk dat ik ipv kwartjes aan euro's zat te denken :lol:

Gr Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!
De Neus

meissies?

Bericht door De Neus »

Halloooo Kees. Hier zitte geen animeermeissies, ouwe schuimert. As wij met onse enorme hoor en reukorgane binnekome slaan ze op de vlugt haha. Groets Jansen.


Plaats reactie