WK 2006

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.

Haalt Nederland de Finale?

Ja, natuurlijk!
10
36%
Nee, ze vliegen er de eerste ronde uit...
3
11%
Zal mij een worst wezen.
7
25%
Ze halen met pijn en moeite de tweede ronde en worden erdan uitgeknikkerd
8
29%
 
Totaal aantal stemmen: 28

Gebruikersavatar
Stavenuiter
Berichten: 1919
Lid geworden op: 22 jul 2004 15:00
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Stavenuiter »

'Oranje indiaan' stopt na bedreigingen
EMMEN - De bekendste oranjesupporter van Nederland, Graatje Hendriks uit Emmen, beter bekend als de oranje indiaan wordt naar eigen zeggen met de dood bedreigd. Hij heeft aangifte gedaan bij de politie.
De 'indiaan', bij elke wedstrijd getooid in het oranje en voorzien van een grote trommel, is sinds het WK van 1994 bij elke oranje interland aanwezig geweest maar stopt na het wereldkampioenschap in Duitsland definitief.

De aanhoudende bedreigingen worden Hendriks naar eigen zeggen te veel. "žIk word regelmatig midden in de nacht gebeld en dan met de dood bedreigd. Wie het is of waarom het gebeurt weet ik niet, maar het grijpt je aan."

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Don Leo: 'Wat heb ik met Rooney te maken?'

14/6/2006 21:02

Leo Beenhakker was weer eens zichzelf. De bondscoach van Trinidad en Tobago blikte vooruit op de ontmoeting met Engeland van komende donderdag.
'Wat heb ik daar nou mee te maken', reageerde Beenhakker op het nieuws van enkele Engelse journalisten dat Wayne Rooney wedstrijdfit is. 'Ik ben heel erg blij dat deze knul terug is, het WK verdient het om de beste spelers te zien, hopelijk kan hij mee doen.'

Verder had Don Leo een uitdagende boodschap voor Engelse fans die verwachten dat de Engelsen TNT met ruime cijfers zullen gaan oprollen: 'Lekker blijven dromen.'

'Ik heb het al honderd keer gezegd, niemand hoeft me uit te leggen dat er op papier een groot verschil is in het talent van Engeland en dat wat wij morgen op het veld kunnen brengen. Maar ik kan u verzekeren dat als mijn spelers de bal hebben, ze niet zullen denken aan de grote Lampard, de grote Gerrard of de grote Beckham. Ze zullen proberen naar voren te gaan en iets moois met de bal te doen.'

'Engeland worstelde negentig minuten met Paraguay, Zweden worstelde negentig minuten met Trinidad. Het toonde maar weer eens dat het niet zo makkelijk is als iedereen denkt. We zullen proberen de wedstrijd te winnen, je kunt je niet voorbereiden om een wedstrijd gelijk te spelen of te verliezen.'

VI
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Vanavond hebben we genoten van een hele spannende wedstrijd met een goede afloop.
Dus ik kan met opgeheven hoofd op vacantie gaan op een Duits schip op de Donau.
Maar toen ik het interview zag na afloop met van Bommel en van Persie, die daar nonchalant met zijn poten languit zat, hij was immers de beste speler van het veld...denk ik dat er wel een beetje herrie in de tent zal zijn.
DAT hoort er ook bij, ze waren al die tijd veel te lief voor elkaar. :)
23 spelers, waarvan er maar 11 en een paar invallers kunnen spelen, dat zijn geen echte vriendjes meer als ze lang genoeg met elkaar opgescheept ziten.
Maar de vriendinnen/ en of vrouwen mogen nu op bezoek komen.
Kunnen de boys even stoom afblazen.
Welke vriendin zou van Persie uitgenodigd hebben? :wink:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Afbeelding

Gr. Arie.
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Mischien kunnen we toch nog winnen vandie moffen.
Gr. Arie.


http://www.sponsorads.de/click.php?s=26 ... 679fcea52f


Plaats reactie