s.s. Rotterdam

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

Eind goed al goed, Willem?
De oorzaak van het probleem ligt natuurlijk bij de organisatoren en opdrachtgevers. Ook uit dit incident blijkt dat het Nederlands organisatietalent wel eens wordt overschat. En van het asbestprobleem is de wereld natuurlijk nog lang niet af. Al decennia kenden wij op zee de gevaren van asbest. Kwam in 1973 eens de werkplaats binnenlopen van een gemeentelijk gas- en waterleidingbedrijf. Personeel was een eternietpijp aan het doorslijpen. Het was helemaal grijs. Na een opmerking daarover kreeg ik als antwoord: als het zo gevaarlijk is waren we al lang dood. Je kent het antwoord wellicht al. Er leeft niemand meer en de mensen zijn niet oud geworden.
Anne

wvdleek

Bericht door wvdleek »

Hi Anne,

Ik hoop het.
Sinds eind februari ligt het schip al in Gdansk en er is nog helemaal niets gedaan.
Die ijzererts-overslag pier was voor een jaar afgehuurd en ik geloof echt niet dat ze restitutie krijgen over de niet-gebruikte periode.
Een hoop tijd en een hoop geld verspild :(

De gemeente Rotterdam heeft het projekt op Katendrecht ook even op een laag pitje gezet in afwachting van hoe lang dit allemaal zou gaan duren.

Willem
tina R.I.P.

Bericht door tina R.I.P. »

Afbeelding
Foto aangeleverd door Willem Arendnet
wvdleek

Bericht door wvdleek »

Leuk om een foto van mijn eigen website te zien :lol: :lol:
tina R.I.P.

Bericht door tina R.I.P. »

Beste Willem,
Ik wist niet,dat de foto van jou was,aangezien dat hij werd aangeleverd,
gelukkig staat je naam er op.zodat iedereen weet dat de foto van jou is,
ik ben voorstander van de naam van de maker op een foto,want dan van wie die is,ik heb +- rond de 8000 foto's van schepen op mijn harde schijf staan,allemaal van het internet en cd's en ik kan echt niet uitzoeken van wie de foto's zijn.Je moet het zien als een stukje reclame voor jouw website.
M.VGR
wvdleek

Bericht door wvdleek »

Tina,

Het is ook doorgeven zonder toestemming van de originele fotograaf.
Gelukkig staat zijn naam er ook op vermeld.


Willem
ronny

Bericht door ronny »

Dat vergunning is niet vergeten maar gemakshalve maar niet gedaan anders kost het nog meer en jan kaas moet natuurlijk wel weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Dit uit welingelichte bronnen vernomen.
tina R.I.P.

Bericht door tina R.I.P. »

Beste Ronny,
Is dit een steek onder water op mij,het is voor mij ondoendelijk om iedereen aan te schrijven,maar ik heb een pracht oplossing,geen foto's van mijn hand meer op Kombuispraat,dan kan jij weer gerust zijn,dat er mensen zijn die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Bedankt voor jullie belangstelling.
ronny

Bericht door ronny »

Beste Tina.

Ik had het niet over de foto's daar bemoei ik me niet mee.
Ik had het over de vergunning die aangevraagd moest worden bij de gov van de deelstaat pummelen.
Dus je hoeft je niet aangesproken te voelen Tina want het was niet tegen jou.
Ik weet het is warm/heet.
Lees de andere pagina.
gr ronny
tina R.I.P.

Bericht door tina R.I.P. »

Beste Ronny,
Pak van mijn hart,dus zand erover,We gaan gewoon weer verder waar we gebleven zijn.Ik heb al veel gezeur van diversen fotografen aan mijn hoofd gehad b.v. Het Maritiem Museum in Rotterdam,die wilde hebben,dat ik voor foto's ging betalen,maar ik zou niet weten,welke foto's van hun zijn of van een ander,dat niet te achterhalen,weet ik het,dan zet ik het erbij,ik heb er te veel,maar ik vind als je foto's op het internet zet,dan wil je hebben dat ze gezien worden door iedereen,anders moet je op de harde schijf zetten,dan hoeven ze niet bang te zijn,dat ze overgenomen worden of watermerken,zodat de foto niet overneembaar is.


Plaats reactie