Najaarsreunie op het Veerse Meer en Vlissingen 2006

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
Henk van der Moolen
Berichten: 1214
Lid geworden op: 04 aug 2004 13:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door Henk van der Moolen »

[quote][/quote]

Gebruikersavatar
Henk van der Moolen
Berichten: 1214
Lid geworden op: 04 aug 2004 13:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door Henk van der Moolen »

Overdreven ?? Sterker nog; ik beschouw mijzelf als een dusdanig sterk Smietlien Smieter dat ik met een gerust gemoed de weddenschap aan durf te gan dat Henk van der Molen tegen mij geen enkele kans maakt .
Tenslotte ben ik nog altijd de gene die kans gezien heeft om in één enkele worp het hele dock van Runcorn in het donker te zetten door, na voorafgaande aankondiging van dien aard, een lamp van de openbare verlichting te raken.

Hier dan ook mijn officieële belofte:

Als IK géén winnaar word van het Smietlien Smiet'n dan stort ik 50 EURO extra in de "pot van Harry en als Henk vóór mij eindigt nog eens 25 euro extra

Hieruit zal de goed verstaander kunnen opmaken dat ook onderlinge weddenschappen in die zin welkom zijn mits "de poet in de pot" gat.

Zoals Harry zei "Laat je niet kezen" Ik houd jullie wel aan het lijntje

Groeten,
Bert de Boer
Hallo Bert
Ik ben blij dat je weer hersteld bent van zondagnacht.
Omdat ik weet hoe zeer onze geheugens aangetast zijn door allerlei ongezonde dranken als cola,ranja en dat soort smerigheid help ik je door bovenstaande quote even herinneren aan een uitspraak die je gedaan hebt.
Niet om jou te jennen natuurlijk maar om de pot van Harry te spekken.
Die € 75 zal van harte welkom zijn bij Harry denk ik.
Trouwens nog bedankt voor het rondje in de reutel.
Jammer van die plotselinge hevige rukwind die ik tegen had tijdens mijn worp maar ja tweede boven al die dekvogels is voor een eenvoudige vetpriester niet zo slecht denk ik.
vr gr Henk
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Henk,

Tjonge, goed dat je me daar even aan herinnert. Was het al weer glad vergeten. Inderdaad, al die alcoholvrije drankjes zaterdag hebben mijn geheugen aangetast. Maar ik sta voor mijn woord en zal als de gesmeerde nog € 75,- bijstorten op de rekening. Had het me zaterdag gelijk maar even en-publique ingewreven :roll: dan hadden we dáár ook nog even mee kunnen lachen. :wink:

Ja, ik moet toegeven dat je resultaat boven verwachting was en niemand heeft gemerkt dat ik je 5 meter gematst heb :lol: dus "ken ik effe vangeh" tegen het afgesproken nigeriaans tarief :wink: ?

Groeten,
Bert de Boer

€ 75,- is inmiddels bijgestort
Goofy

Bericht door Goofy »

Scmeiszleinschmeiszen
Ik had begrepen, dat wij de wedstrijd van het Scmeiszleinschmeiszen eerst in Vlissingen aan het strand zouden houden. Maar dat zou niet kunnen, om dat ze het hele Vlissingse strand om gewoeld hadden. Maar een heel alternatief was de wedstrijd te houden aan de loskaai vlak achter de door ons verlaten schip. Wel moesten we afscheid nemen, van enkele mede reünie leden die ons moesten verlaten .Maar de Scheveningers bleven allemaal. Het blijft toch wel een apart volkje hoort. Maar dat wist ik al toen ik met een paar van die figuren hebt gevaren. Ik geloof dat Wim daar één van was. Maar Ook Albert heeft bij B .W. gediend, maar volgens mij is hij geen Scheveninger. Maar dat doet er niet zo toe. Maar dat de dek dienst beter was, is gebleken. Zelf vroeger een beste in het gooien bleef nu in de midden moot. Ik wil Bert nog maals bedanken voor zijn inzet met Van deze uitdaging, wand hij had werkelijk aan alles gedacht. Tot afzet lint toe, maar het aantal bezoekers van deze wedstrijd was niet van die maten dat we het lint nodig hadden. Ik was nog wel van plan om een veiligheids helm mee te nemen, en als ik met de auto was gegaan had ik dat vast gedaan. Want Jaap bracht menig kijker in gevaar .Jaap ging de lucht in, en een ander gooide hem te water, de lijn hoor niet Jaap.
Henk werd uiteindelijk de terechte winnaar, hij had nog veel kracht in zijn armen , en dat heb ik niet meer want volgende week ben ik alweer elf jaar met pensioen. En dan gaat de vut er en beetje uit. Maar na de wedstrijd gingen we allemaal naar Vlissingen, om daar te gaan mosselen eten.
Ik meen te weten, dat Albert met zijn vrouw op de fiets gingen Dat was nog een beste trap na deze zware wedstrijd. Wij moeste even op Bert wachten, om dat hij eerst nog Frank naar Veere brengen
Waar zijn auto nog stond. En die stond er gelukkig nog, zo dat we met z'n allen naar Vlissingen konden en niemand een Taxi nodig had. Hier aangekomen was het een gezellige boel daar aan de boulevard. Maar binnen was het ook gezellig . Lekker weer aan het bier. Ik kon niet zo lang blijven, om dat ik de trein moest hebben, Maar Danks de vrouw van Henk Kort heb ik de trein gehaald, en had ik de laatste trein in Amersfoort. Ik lag om 1 uur te kooi, en vit genoeg,
Om de volgende dag de auto rit te winnen in onze klasse.
De mensen die niet op deze reünie konden zijn, die hebben zeker wat gemist.
Ik weet dat deze reünie mij veel goeds heeft gedaan.
En ik bedankt een ieder voor deze onvergeetbare dag.
Veel liefs uit Zeewolde.
Goofy
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

maaginhoud

Bericht door Jaap5 »

Bert de Boer

Na deze officiele benaming ga ik je alvast feliciteren met je verjaardag morgen. Ik hoop dat er nog veel gezonde jaren bijkomen en dat wij daar elk jaar als kombuizers weer getuige van kunnen zijn
Nog bedankt dat je mijn culinair uitje op de gevoelige plaat hebt vast gelegd. Als ik ze weer voor me zie,heb ik weer trek. Nogmaals bedankt en morgen een fijne dag Groeten jaap5
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Waarom gaan we niet in groepsverband naar Bert toe om hem persoonlijk te feliciteren !. Dat vind hij vast heel erg leuk.............
We charteren een bus, opstappen in Den Helder dat spreekt voorzich, voorts laten we ons uiterst komfortabel in de richting van de Martinitoren vervoeren.
Ter hoogte van het Monument op de Afsluitdijk kan het 1e lege fust over de muur.
Op de rondweg bij Sneek kunnen we dan van het 2e lege fust afscheid nemen.
Ter hoogte van de afslag Drachten zal het 3e lege fust ook wel aan het eind van z'n latijn zijn.
Denk eraan dat de stemming bij aankomst optimaal zal zijn !!!.

Bert, ook namens Riny, alvast een heel prettige verjaardag.

m.v.g. Roy
Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 887
Lid geworden op: 02 jul 2005 23:26
Locatie: Uithoorn
Contacteer:

Najaarsreunie op het Veerse Meer en Vlissingen

Bericht door Nick »

Ahoy Bert
Ook van over de grote plas alvast van harte proficiat
Goofy

Bericht door Goofy »

Bert .
Van uiit Zeewolde,nog vele jaren ,en we zijn allemaal al grijs.
Afbeelding
Je mag nu vast wel wat sterkers drinken.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Ook op deze topic bedankt voor alle goede wensen.

Zal om 00.00 proosten op jullie allemaal en Goof in het bijzonder. En nu wél mét wat sterkers. Zo'n weekend zonder drank daar word je pas écht ziek van. :)

Groeten,
Bert de Boer
Goofy

Bericht door Goofy »

Bert veel aan je gedacht.
En het is je gegund.
Afbeelding


Plaats reactie