MSFS 2004 nog meer liefhebbers hier ?

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
Ragnar
Berichten: 519
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:52
Locatie: Doha, Qatar

MSFS 2004 nog meer liefhebbers hier ?

Bericht door Ragnar »

Ja ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die regelmatig Flight Simulator 2004 spelen, ikzelf vindt het echt te gek helemaal met vliegtuigen die overal van die switches hebben

Heb hier een paar mooi met name;

Iron Knuckles DC-9-30
PMDG 737 The Next Generation
PMDG 737 - 800/900
PSS Dash 8
CS 727 Pro

zijn nou niet echt de kleinste maar passen ook niet echt onder de jumbo categorie.

Misschien dat iemand hier wel een keer samen online wil vliegen dan moet je maar effe een berichtje achterlaten heb ook een heleboel (+-100) pay-scenerys liggen. Ik kan de game wel hosten heb hier een snelle verbinding

H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Heb vroeger wel eens met Flight simulator gespeeld. Heb het niet meer, maar vind het wel leuk om het nog eens te doen.
Als alles volgens plan gaat heb ik over een week of 5 ook een snelle verbinding. Ik heb geen kaas gegeten Ragnar van al je technische termen, maar ik ben geinteresseerd.

gr. Harry
Jorgvandooren

Bericht door Jorgvandooren »

Hoordde van een klasgenoot dat er ook een ship-simulator is.... zal es ff vragen. Kan ik vast oefenen :wink:

Groetjes Jorg
Rob van der Sluijs

Bericht door Rob van der Sluijs »

Hoi Ragnar,ja ik vlieg ook veel met flight sim 2004, een van de betere vliegtuigen vind ik de Boeing 727 die heeft een goed geluids program en vliegt vrij realisties. (zelf heb ik ook een sportvlieg brevet)

gr.Rob :lol: :lol: :lol: :lol:
Ragnar
Berichten: 519
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:52
Locatie: Doha, Qatar

Bericht door Ragnar »

Hallo Jorg,


je hebt er inderdaad een paar waaronder die van www.transas.com zit een aardig prijdkaartje aan zo'n 5000euro en je hebt Ports Of Call www.portsofcall.de maar is niet erg realistisch qua varen.


Hallo Rob, leuk om te horen heb hier al die bakbeesten weggedaan werd een beetje saai op de 727 en DC 9 na. ben al een tijdje opzoek naar een pakket van de ATR-72 maar heb hier nog niks moois voor gevonden.
Oebele

Bericht door Oebele »

Ha mensen!

ik heb helaas flight simulator 2004 niet, ik ben wel verslaafd aan IL-2 sturmovik. ook een flightsimulator alleen dan in combat vorm.
erg mooi spel, het doel is om of de kant van de USSR te kiezen of de kant van de Duitsers en daarna wat bombardamenten op troepen en gebouwen uit te voeren.

de mazzl Kabeljauw
ST-er

Bericht door ST-er »

Il sturmovik ( 1 ) vreselijk ...maargoed...ieder zijn meug...apache is dan wel weer super
Oebele

Bericht door Oebele »

Hallo ST-er,

de graphics van Il 2 Sturmovik vind ik het enige wat er aan het spel niet echt goed is. voor de rest vind ik het vrij realistisch wat betreft de besturing enzo. Wat echt een goed spel is (voor degene die van voetbal houden) is FIFA 2004! machtig spel! iemand in voor een potje? :wink:

de mazzl Kabeljauw


Plaats reactie