Tatoeages

Ook ruimte voor kunstschilderen en andere vormen van kunst.
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Tatoeages

Bericht door ferryvaneeuwen »

Hoi Bram,

Ik heb mijn mening gegeven voor wat het waard is. Iedereen mag er anders over denken, zo'n halszaak is het echt niet. Meer een kwestie van smaak en die kunnen nogal eens verschillen zoals we weten. Zelf geef je ook al aan hoe er toen op werd gereageerd.

Afbeelding

Dit soort malloten lopen er nog steeds rond. Dit is dus het beruchte Waffen-SS Totenkopf symbool. Gedurende de Hongerwinter hadden we natuurlijk andere zorgen dan tatoeages, maar toch.....

http://www.xs4all.nl/~eeuwen/winter_1944_(dutch).htm

Deze link werkt niet echt goed. Lijkt in orde.

Ferry

frans 1

Bericht door frans 1 »

Afbeelding
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Ferry soory nog voor het late antwoord maar ik was met deze topic gestopt, nadat je dat plaatje van de doodskop had geplaatst ,omdat ik me helemaal in kan denken in de gevoelens van jou en anderen wat dit soort tatouages betreft,maar er zijn nu een maal mensen die in hun radicale denken nog steeds deze soort gedachten hebben{helaas}maar waar ik deze tatouage topic voor bedoeld had was ,voor wat wij dus mooie en aparte tatoes vinden zoals de Jappen en de chinezen dat konden en ook uiteraard in de rest van de wereld,en geen stomme aanstootgevende of racistische prenten.
Ferry de groetjes
Bram :D
Gebruikersavatar
Henk van der Moolen
Berichten: 1214
Lid geworden op: 04 aug 2004 13:11
Locatie: Amsterdam

Re: Tatoeages

Bericht door Henk van der Moolen »

"Wim van der Moolen"Afbeelding

Toen ik bovenstaande plaat op topic 'scheepsschilderijen' zette, zat ik mezelf af te vragen hoe de tattoos bij de Kombuizers er uit zien. Zelf heb ik er geen, ik hou er eigenlijk niet eens van, behalve als het tattoos van zeelui zijn, dan wordt het gelijk weer tot een soort kunst verheven. Ik ben benieuwd of hier op gereageerd wordt, zo niet 'geen man overboord'.
Groeten, Wim.
Zoals jullie zien uit deze openings inzending van dit onderwerp ging het eigenlijk over z.g. nautische tatouages en geen moderne tatoos van bikers,skinheads en sex fantasten.

vr gr Henk
Bram

Bericht door Bram »

:D
Dank je Henk
Groets Bram :D
aike

Bericht door aike »

Mr Henk v/d Moolen,

dat is wel een leuk schilderijtje...

nou vraag ik me zo af, welk jaar ( of tijdperk ) speeld zich dit af op de schilderij ?
Ze dragen allemaal een bootmes bij zich, dus misschien dat het op een zeilschip is ?

Groeten Aike
frans 1

Bericht door frans 1 »

Dus laten we het voortaan netjes houden.
Afbeelding
Oebele

Bericht door Oebele »

Ha mensen!

gaarne wil ik van deze gelegenheid gebruikmaken om dit onderwerp weer onder jullie aandacht te brengen! :D
kvond nog een paar mooie plaatjes, die ik de ware tattoo liefhebbers niet wou onthouden!
Afbeelding
Afbeelding
Speciaal voor Frans (Goofy)! :wink:
Afbeelding
schitterend gemaakt, alleen iets te extreem...
Afbeelding

groeten, Oebele
Joke

Bericht door Joke »

De bovenste is mooi!!! :D
Hou zelf niet zo van gekleurde tattoo's. Ieder z'n ding...
frans 1

Bericht door frans 1 »

Jammer,
Dat Mijn Goofy, op mijn arm niet meer zo duidelijk is.
Maar ik zal eens naar een foto zoeken, waar hij nog scherp is.
Het is al meer dan 45 jaar geleden dat ik de mijne heb laten zetten.


Plaats reactie