Najaarsreunie 2005

Alle reünies op een rijtje.
rinus

Bericht door rinus »

Huib schreef:Ben het met Ragnar eens, Zeeland zou ideaal zijn. Gr, Huib
wat let jullie om wat op poten tezetten in zeeland we horen het wel .
het is zo april.
gr.rinus

gast

najaarsreunie

Bericht door gast »

Terschelling: leuk en dan lekker zuipen in "het Wakend Oog". Een beste stek voor de Kombuizers. En het bleef nog HEEL lang rustig op West Terschelling.
groeten
Jan van der Pluijm
Joop.O.H.
Berichten: 135
Lid geworden op: 26 jul 2004 19:40
Locatie: Hengelo

Bericht door Joop.O.H. »

Hallo kombuizernaren

Tershelling lijkt mij ook wel een mooie lokatie.Het is voor de meesten wel een eind reizen maar met een overnachting daarna moet dat wel lukken want de laatste afvaart is om 19uur45 en zal voor de meesten wat te vroeg zijn,zo kunnen wij ook nog lekker naborrelen wat wij met de eerdere reunie's gewend zijn.

Gr.Joop
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik vind alles prima en zoals Joop al zei: In een hotelletje met nachtvergunning daar heb ik hele goede herinneringen aan.
WAT er precies verteld is doet er niet toe, maar het was gezellig en aan het ontbijt weer vrolijk verder gaan met de sterke, leuke en waargebeurde verhalen.
Dat kan op Terschelling en ook in Vlissingen.
Op Kombuispraat kan er ook een Poll gemaakt worden, we hebben er nu nog de tijd voor.
Maar ik denk dat de uitslag 30 procent Terschelling, 30 procent Vlissingen en 30 procent Rotterdam zal worden.
Als Delfzijl er bijkomt geef ik ze 20 procent, want dat lijkt me ook wel leuk.
Maar zo'n Poll is wel eerlijk en er wordt niet met de uitslag geknoeid.
Als er iemand een Poll op wil starten: ga je goddelijke gang, zoals we aan boord altijd zeiden.
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Gouden idee Joop maar waarschijnlijk ligt het finacieël niet voor iedereen even gemakkelijk.

Eerst maar eens peilen hoe gevoelig dat ligt dus als iedereen eens laat horen hoe hij/zij over een weekendje denkt, zowel plantechnisch al financieël dan kunnen we eens gaan zien of het haalbaar is; eventueel door de minder draagkrachtigen wat ondersteunen.

Organisatorisch en financieel wil ik er wel een steentje aan bijdragen maar ik denk wel dat we niet het te laat in het voorjaar zouden moeten doen gezien de toeristische cyclus waaraan Skilge nu eenmaal gebonden is.

Bert de Boer
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Sorry Jos; we zaten even tegelijk onze ideeën te spuien maar ze bijten elkaar gelukkig niet.

In elk geval een topic die wel een tijdje zal meedraaien.

Bert de Boer (Kompasteler had je nog niet behandeld)
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Leuk Bert, Kompasteler, daar zat ik nog over na te denken.
Misschien hebben onze zuiderburen nog wel een mooie uitdrukking van jouw beroep.
Kijk Kombuizenaars, dit soort gesprekken heb je als je een nachtje in een hotel verblijft en dan nog even een slaapmutsje pakt.
All the best
Jos
ronny

Bericht door ronny »

Zal ik de eerste zijn.

Hoe,Wat,Waar en hoeveel maakt mij niet uit.
Als ik thuis ben zal ik er bij zijn ,een weekend of een gezellige dag ergens samen ik vind het best.
laat iemand maar gaan regelen , en dan hoor ik het wel

en iemand ondersteunen kan ook geen kwaat,ben ik mee eens.
Leen B

Reunie Terscheling.

Bericht door Leen B »

Beste Compadres, de eerste twee Reünies hebben we in Rotjeknor gehouden dat was erg gezellig. En zoals we allemaal weten Rotjeknor ligt aan de Zuidkant van Nederland. Toen werd het Lage Zwaluwe ook dat was weer erg gezellig maar ook Lage Zwaluwe ligt aan de Zuidkant van Nederland. Toen in Scheveningen ook dat ligt nog aan de Zuidkant. De laatste was in IJmuiden waar ik helaas niet bij kon zijn, en dat ligt zo,n beetje in het midden des lands. Dus lijkt het me nu wel eens tijd worden voor ons Noordelingen de Reünie op Terscheling te houden. Bert de Boer zegt dat deze Reünie wel wil gaan organiseren. En Compadres daar moeten we ons petje voor afnemen, want er zit een hoop werk in het organiseren daarvan. En Bert ik wil je daar zeker bij helpen, en misschien zijn er nog meer mensen in het Noorden die er hun steentje aan bij willen dragen. En ik ben het met Bert eens als we het doen moeten we het op tijd doen. Want dat Eiland is zo weer vergeven van de toeristen, en die kunnen we als rechtgeaarde oude en nieuwe Zeelieden missen als kiespijn. Wat de evt. financiële kant van de zaak betreft mochten daar Kombuizers van bij zijn.Dan kan ik me voorstellen dat men dat niet op het Forum kenbaar wil maken. Men zou daar voor dan bij Bert de Boer of een andere Kombuizer contact moeten kunnen opnemen. Maar wel nadat wij Kombuizers onderling die wat meer missen kunnen, op het Rekeningnr van Bert de Boer, [ ik doe maar een gooi hoor Bert, het kan ook op mijn rekeningnr] of wie dan ook geld voor deze evt. problematiek geld gestort zullen hebben. En na afloop kan wat er van over is dan weer in procenten terug gestort worden. Ik Dank jullie voor jullie aandacht, en de groeten, Van Leen en mijn vrouwtje Aly die het voor deze ene keer helemaal met me eens is!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Eerst maar eens afwachten hoeveel belangstelling er is Leen want een bekend Noordelijk gezegde luidt dat de reis van Zuid naar Noord veel langer is dan andersom.

Wat die kosten betreft ; ik kan er natuurlijk geen juiste schatting van maken maar gezien het prijsniveau van de eilanden en alles wat daaraan gekoppeld is denk ik dat we toch in de richting van een 100 à 150 euro per persoon moeten gaan denken voor een zaterdag en (gedeeltelijke) zondag.

Groetjes,
Bert de Boer


Plaats reactie