Tewaterlatingen

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Afbeelding

Terherrinering : tewaterlating bouwnummer: 368 "AMBASSADEUR" op vrijdag 19-1-2007 tijd 11.30 uur.

tina R.I.P.

Bericht door tina R.I.P. »

Jon

Arklow Rogue

Bericht door Jon »

Vrijdag 26 jan om 14.30 zal bij Barkmeijer Stroobos de Arklow Rogue (bn 311) te water worden gelaten.


Jon


http://arklowshipping.web-log.nl/
SjoerdSWD

Smit

Bericht door SjoerdSWD »

Hallo!

Nu wil ik uiteraard geen oude koeien uit de zee halen (hoewel ze nog wel varen :-P) Wie heeft er foto's van de nieuwbouw/tewaterlating van de laatste generaties smit zeelslepers? Ik noem bijv. Rotterdam, Houston of Singapore?

bedankt,


Sjoerd
tina R.I.P.

Bericht door tina R.I.P. »

Ragnar
Berichten: 519
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:52
Locatie: Doha, Qatar

Re: Arklow Rogue

Bericht door Ragnar »

Vrijdag 26 jan om 14.30 zal bij Barkmeijer Stroobos de Arklow Rogue (bn 311) te water worden gelaten.


Jon


http://arklowshipping.web-log.nl/
Jon ga je zelf ook naar de terwaterlating ? schiet als je wil wat mooie plaatjes van die boot. ben altijd al benieuwd geweest hoe die Ierse versie eruit ziet met name van binnen schijnen ze nogal wat te verschillen met de NL versie. blijft me toch aantrekken die groene kleur :wink:

gr, Ragnar
Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Afbeelding

De "SMIT SINGAPORE" in aanbouw bij de werf NIESTERN te Delfzijl ,maakte de foto dec 1983.

Bert.Romeling.
SjoerdSWD

Bericht door SjoerdSWD »

Bedankt voor dit mooie plaatje!!!!

Ik was in die tijd ook in aanbouw! :lol:
Als je nog meer hebt, een mooie toegift misschien!?

gr. Sjoerd
Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Afbeelding

Maakte ook nog deze Sjoerd.

Tijdens de afbouw kreeg de werf de opdracht de bulb geschikt te maken voor de Poolzeeén . Op de foto worden de versterkingen aangebracht, tevens werd rondom een brede berghout gemonteerd.

Gr Bert.Romeling.
SjoerdSWD

Bericht door SjoerdSWD »

Daar had ik best bij willen zijn :roll:
Mooie foto's!
Even gekeken op je open dir, nog eentje gezien!

bedankt! gr. Sjoerd


Plaats reactie